23 Aralık 2015 Çarşamba

Bebek Mevlidi...

Bebek Mevlidi yapacaklar toplaşın, sizlere anlatacaklarım var.
İki kız çocuğu annesi olarak iki Mevlit yapmış annenin anlatacakları ve yaptıklarını okuyup görmeye hayır demezsiniz sanırım :) 
Ekinim 01.02.2013 doğumlu, Ekinimin mevlidinde ne yapsak ne ikram edip hediyelik alsak derken herşeyi hazır aldım...Yemek ikramım pide&ayran ikilisiydi...
Dipnot:Sadece hazır olmayan lohusa şerbetiydi;)
Misafirlerimiz için aldığımız hediyelikler ise; bebek havlusu, dolap süsü ve vitrin süsleriydi (hediyeler boldu)...



Gelelim bebegimiz için alınacak mevlid elbisesine, ekru renginde güzel bir elbise aldık, elbise bebekler için bunaltıcı anneler için eziyet bence:( neden mi? Çünkü bir buçuk aylık bebek uykudan kaldır giydir 15 dk. sonra çıkar, rahat degil bir kere...hangimiz gelinlikle saatlerce durmak isteriz...




Bu nedenledir ki Yağmuşa elbise almadım, Yağmur rahattı :)

Gelelim Yağmuşun mevlidine, Yağmur 06.02.2015 dogumlu. 
Yağmurun mevlidinde de ikram olarak pide&ayran ikilisi favorimiz oldu:) Hediyelikleri bizzat ben ellerimle hazırladım, anlayacağınız el emeği göz nuru oldular...Çalışmayan anne olunca zamanda boldu, bu zamanı iyi degerelendirdiğimi düşünüyorum.
Hediyelikler için malzemelerimi internetten siparişle getirttim ve herbiriyle tek tek uğraştım, inanın çok keyif aldım; )

Yazımı hazırlarken geçmişe kısa bir yolculukta yapmış oldum bu sayede ve anladım ki zaman çok hızlı geçiyor, kaliteli zaman kavramı var ya gerçekten sevdiklerinizle sindire sindire kaliteli zaman gecirin...




El emeklerimiz, göz bebeklerimiz için yapıldığında ayrı bir mutluluk ayrı bir huzur...

2 yorum: