21 Aralık 2015 Pazartesi

"Kocan Kadar Konuş" -1-

Şebnem Burcuoğlu ismini ilk Cüneyt Özdemir’in programında duydum, Yazar tatlı tatlı kitabını anlatıyordu. Anlatım o kadar keyifliydi ki, kitabı alıp okumamak olmazdı.Kocan Kadar Konuş kitabını aldım ve okudum (gecen yıl). Kitabın ana karakteri “Efsun” eğlenceli bir karakter, 30 yaşına gelmiş hala evlenmemiş ve aile bireylerinin bakış açısı, gerisini siz düşünün... Kitabı okurken içimde ki sesler “Efsun uyma şunlara”, “Efsun yaa” vs. vs. daha buna benzemez ne sitemler ne sitemlerJ Kitabın son sayfalarında “Efsun, al işte oğlanı kaçırdın, eee şimdi ne olacak?” dedim ve the end…




Sonra Kocan Kadar Konuş beyaz perdeye uyarlanmış ve Efsuna can veren karakter Ezgi Mola, Cuk oturmuş derler ya gerçekten öyle olmuş.D&R’a gitmiştim “Kemal, Hadi Gel, bi kahve içelim…” kitabını almak için, kitaplara göz gezdirirken bi baktım “Kocan Kadar Konuş Diriliş” aaa kitabın ikincisi çıkmış dedim fakat alamadım yanımda sadece Kemal kitabını alacak kadar param vardı ve “Kemal, Hadi Gel, bi kahve içelim” kitabını aldım D&R dan. Kemal kitabı hakkında özel bir yazım olacak…




Düne kadar Kocan Kadar Konuş filmi izleme şansım maalesef olmadı, geçen gün filmini izledim ve çok keyif aldım. İkinci kitabı hemen almalı ve okumalıydım, zira ikinci film 1 Ocakta vizyonda…
Kitabı okumaya başladım, Vizyon öncesi “Kocan Kadar Konuş Diriliş” hakkında bir iki yorumum olacak ve paylaşımım olacak…Kitaplarda anlatılan esprili dili seviyorum, bu dili ölçülü kullanabilenler bir adım öndedir her zaman. Bunlardan biri de Gülse Birsel, sevmeyen var mı? Ben bayılıyorum, “Velev ki ciddiyim” “Yazlık” kitaplarını okuduktan sonra yeni kitabı “Memleketi Ben Kurtaracağım” kitabı da raflarda yerini aldı, benim kütüphanemde de yerini aldı.




Mizah akıllıca yapılırsa her zaman kazanır… Mizah, bulunduğun hayatı daha da katlanılır bir yer haline getirir… Mizah güldürür, düşündürür… Bu da insanı mutlu eder… Ben mi? Mutluyum …

8 yorum:

  1. Filmini izledim fena değildi ;)

    YanıtlaSil
  2. Kitabını okumak filmini izlemekten bir tık daha keyifliydi😊

    YanıtlaSil
  3. gülse birsel'i çok seviyorum ben :) Birde kocan kadar konuş kitabını henüz okuyamadım ama çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen bende seviyorum, okuma şansın olursa emin ol seveceksin canım:)

    YanıtlaSil
  5. Kocan Kadar Konuş'un filmini izleyip beğenmiştim. Kitabının okumak nasip olmadı. Gülse Birsel in yeni kitabını sayenizde ögrendim. Göz koydum hatta :)

    YanıtlaSil
  6. Ama nedense -ilk kitap için söylemem gerekirse- filmde daha çok eğlendim. İkinciyi de okuyabilirim inşallah :)
    Diğer kitaplar hakkında çok bir bilgim yok maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku derim canım...filmde olmayan sahneleri kitabı okurken kafanda canlandırarak bir bütün olusturabilirsin:) evet filmler güzel oyuncular kaliteli olunca film beklentiyi karşılıyor...

      Sil