19 Ocak 2016 Salı

Gülümse Çekiyorum:) ....

Gülmeyi seven bir milletiz kabul edelim:) gülmek çocukluğumuzdan itibaren bizi mutlu eden bir eylemdir... Çocuklarımızı güldürmek için türlü maymunluklar  yapmazmıyız?
Maymun dedim amma herkesin bildiği gibi maymunları komik bulan insanlar olduğumuz ve bu deyimi hepimiz kullandığımız için söyledim :)


Gülmek, çirkin insanı bile güzelleştiren, içten samimi bir duygudur, içindeki güzelliği ortaya çıkarır bikere...
Kim somurtuk biriyle oturur saatlerce, zaman geçirir? ya da zaman geçirmek ister? Hiçkimse!!! Bende dahil... Güleryüzlü biri sayılırım evet, somurtkan olduğum zamanlarda oluyor ve biliyorum ki o zamanlar çok itici biri olabiliyorum bunu hissediyorum ve saolsun eşim hiç çekinmeden çat diye söylüyor... Hiç çekilmiyorsun diyerek:) kabul ediyorum, bende çekemiyorum...
İlkokulda, ortaokulda, lisede ve hatta üniversitede mutlaka sınıfın bir komiği vardır ve o kişi sınıfta popülerdir, sınıfın en çalışkanı, en yakışıklısı ya da güzeli olmasalarda, ayrıdır o kişilerin yeri unutulmazlar...
Kendimize, kendinize bir sorarmısınız hangi halimle daha güzelim? Yardımcı olmak adına size bir tüyo vereyim, fotoğraflarınıza bir bakın somurtuk ve gülen fotoğraflarınıza, siz hangi sizi daha çok beğeneceksiniz?
Ben gülüşünü sevdiğim bir kaç ünlünün iki halinide resimledim ve size de soruyorum sizce gülmelimi mi?  Gülmemeli mi?

Katie Holmes

Gülben Ergen

Belçim Bilgin

Beren Saat

Gülmenin verdiği enerji fotoğraflara da yansıyor olacakki fotoğraf çekimlerinde hep güleriz...
Sağa bakar güleriz, sola bakar güleriz ya da gülüyor gibi yaparız, hep gülen smile vardır görselimizde:)
Birde havalı olduğumuzu sanıp gülmeyerek verdiğimiz pozlar! Bu pozlara birde güneş gözlüğü eşlik ederse bizden havalısı yok zannederiz :) yalannnn koca bir kandırmaca, kendimiz kanıyoruz ok. hadi bi kaç kişiyide kandırdık, o da tamamda, havalı olmuyor be:) Buna bazen ben bile inanıp böyle  poz vermişliğim çoktur bu yazıdan sonra vermeyeceğim zannetmeyin, mutlaka bir poz atacağım instagrama, illaki:)
Bakın bi tane oldu bile:) Gülümsemeye dikkat edelim please!!somurtuk değilim...


İlkokul, ilk fotoğraf çekimi "peynir " de gülümse:)
Dişi henüz düşmemiş(sütdişli), saçları kısacık, çok çalışkan bir öğrenci değil belki ama gülüşü yeter onun "benim o ben, ilkokul talebesi Ümmü "...Foto deforme olmuş:(

Burdakilerde aile fertlerimizden oluşan gülen yüzler gülen gözler :) Size ait olan herşeyi özellikle yiğenlerimi çok seviyorum...Yeri gelmişken bunuda söylemeliydim:)



Gülmek en çok çocuklara yakışıyor, hep gülsünler :)
Gülben Ergeni bu yönden ca'nı gönülden tebrik ediyorum "Çocuklar Gülsün Diye" projesi olağan başarılı...Buna benzer her projeyi ve fikir babalarını tebrik ediyorum...
Gülmek  o kadar güzel bir eylemki, filmi bile var "Gülen Gözler"... Eski Yeşilçam filmleri nede güzeller, tertemizler değilmi? Adile Naşitli, Kemal Sunallı, Tarık Akanlı,  Minur Özkullu, Zeki&Metin ikilisi daha birçok isim... (Rahmet isteyen ruhlara buradan rahmet gitsin)...
Bu saydığım isimlere ait tüm filmlerde, sizlerde biliyorsunuzki gülme garanti....




Fotoğraflara bakarken bile gülümsediğinizi görür gibiyim:)
Gelelim gülmenin bilimsel gerçeklerine, size buradan bir link vereceğim, tık tık lütfen... 
Kopyala/Yapıştır yapsamda olurdu, link paylaşmak daha kolay sanki....fark edermi bilmem....???
Bu arada sadece bayanlara gülmek yakışıyor gibi bir algı oluşmasın, baylar sizede yakışıyor gülmek diyelim ve konuyu kapatalım:)
"Hoşca" kalın "güleryüzlü"kalın...


Hey sen "Gülümse Çekiyorum"....

14 yorum:

  1. Sabah enerjisi aldım güne hazırım :) Gülmek her zaman hem kendimize hem de çevremize pozitif enerji yayar. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm katılıyorum, sabah kalkınca aynaya bakarak gülümse ve kendinle konuş der psikologlar:) Ben yaptım ve kendim kendimden utandım garip geldi bi daha yapmadım ama o bile gülmek için yeterliydi :)

      Sil
  2. Gülüyorum o Halde Varım :)) Gülmek güzeldir birde kazayağı çizgileri oluşturmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum onlara yapacak birşey yok:)

      Sil
  3. Gülmek , gülümsemek , mutlu olmak tüm hastalıklara da deva değil midir? Takibe aldım , sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm, gülmek hayata bakış açısı her yönden pozitif olmak sağlık konusunda en büyük ilaç. ..moral vermektir gülmek :)

      Sil
  4. herkes gülsün :)

    etkinlik haberinden görüp geldim :) hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm hepimiz gülelim :)
      Çok teşekkürler :)...

      Sil
  5. Evet ya, işte bu. Gülelim ki her şeyden önce kendi üstümüzdeki rehaveti atalım. Enerjimiz yayılsın, biraz rahatlayalım. Kaleminize sağlık, çok iyi geldi yazınız ve fotoğraflarınız :)

    YanıtlaSil
  6. Ümmü hanım, kaleminize yüreğinize sağlık... Bir zamanlar gülmeyi unuttuğum zamanlar zihnimde parıldadı. Gerçekten gülmek güzel bir de gönülden oldu mu salıverin gitsin bence... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum size:) gönülden gülmek...teşekkürler yorumunuz için ...

      Sil
  7. Gülmek, sarılmak ve olumlamak ne güzel duygular..

    YanıtlaSil