10 Ocak 2016 Pazar

Kocan Kadar Konuş "Diriliş" - 2-

İlk yazımda belirtmiştim, kitabını film vizyona girmeden okumam lazım dedim ve okudum, filminede gittim:) iyi ki her ikisini de okuyup izlemişim.

Filmi en az kitabı kadar eğlenceli arkadaşlar.
İlk filmi ile karşılaştırma yapacak olursam ikinci filmi sinemada izlediğimden midir bilmem ama daha eğlenceli geldi:)


Filmde bana abartı gelen hastane çıkışı ailelerin birbiriyle saç saça baş başa kavga etmeleriydi! yanlış hatırlamıyorsam mehter müzikli yada ona benzer bir müzikti.... (tabikide kavga etmediler, efsunun aklından geçenlerin hayaliydi bu).
Hastane ne alaka diyenleri duyar gibiyim? Bizim Efsun Sinana evlenme teklifi etti ya asansörde, asansör düştü teli koptu hastanelik oldular, bizimkiler ölümden döndü, bu bile ayrı komediydi:)
Aileler hastanede tanıştı.
Efsunun aklından geçenlerin canlandırılması filme ayrı bir heyecan katmış, bunlardan biride linkte:).....fragman sonunu mutlaka izle!!!!
Gerçek Efsun belkide budur? buraya bir tık... la bakalım:)
Oyuncular; Ezgi Mola, Murat Yıldırım, Nevra Serezli, Hümeyra, Gülenay Kalkan, Nilgün Kasapbaşoğlu, Enis Arıkan...(tabi kadro benim yazdığım kadar degil)
Aşkı, komedi ile eşleştir birde bunlara tipik türk ailelerini koy,  üzerinede evlilik hazırlıkları...of of of... kalemde sağlamsa  (Şebnem Burcuoğu)...Alın size 2016 yılı en iyi komedi filmi "Kocan Kadar Konuş Diriliş"
Sinemaya gidip kitabı okumayanlar için söylüyorum; kitapta bir çok detay var, Efsuna Sinandan gelen mektuplar ile Efsunun yazıp yazıp cesaret edipte gönderemediği mektupları okuyacaksınız. Kitapta ayrıca Sabaattin Alinin kızıyla tanışmaya hazır olun.


Yani kitabi okurken izlemediginiz bölümleri daha doğrusu filmde olmayan sahneleri kitapta okuyup hayal gücünüzüde kattığınızda bir bütünü tamamlamış olacaksınız.
Kitabı okuyup, filmi izleyenler için ise (yani ben) söyleyeceklerim; kafanızda oluşturduğunuz yeni
karakterler ile filmdekiler uyuşmayabilir fakat kadro yine sağlamdı.


Teyzemiz vardı ilk filmde  (Ebru Cündübeyoğlu) ikinci filmde yok, olsa nasıl olurdu? Bence iyi olurdu:) Ebru Cündübeyoğlu'nun yeri filmde bir boşluktu...
Efsunun odasına dikkat edin,  kapının arkasında "kitabı filmiyle yargılama" diyor ve doğru diyor, her ikisinin de yeri ayrı tutulmalı.
Kocan Kadar Konuş 1 de Efsun ve ailesiydi, Dirilişte ise her iki tarafın ailesi...olup biteceği siz düşünün artık...nişan ayrı komedi, gelin damat alışverişi ayrı :) düğün ise apayrı trajikomik:/ Bu kadar hengameye rağmen evlendilermi peki? Bilmem onuda siz söyleyin:)

Bu filmde Efsun ve Sinan için "aşk herşey,para hiçbirşey"....

İyi seyirler hepinize...kitabınıda mutlaka alıp okuyun detayları ve daha fazlasından mahrum bırakmayın kendinizi, benden söylemesi...
Bu filmin en güzel yanı neydi biliyor musunuz?annemle birlikte gitmekti...annem neredeyse 35-40 yıl önce bir defa gitmiş sinemaya ve bir daha da sinemaya hiç gitmemiş...ben ve annem için güzel bir anı oldu bu film... şimdi annem Bursada...saolsun bana destek için gelip gidiyor Denizli ye...bunuda söylemeden yazıyı bitirmek olmazdı, yakışık almazdı bi kere:)
Kitabın üçüncüsü çıkarda yayınlanırsa bende "Kocan Kadar Konuş 3"ü yazar yayınlarım:) hoşçakalın, sevgiyle aşkla kalın...

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Kitaptaki detayları merak ediyordum şimdi okuyunca iyice merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu kitabı alıp okumalısın d&r da indirim daha bitmemişti haberin olsun cnm:)

      Sil
    2. Hemen bakıyorum teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Önce filmi izledim ardından kitabı okudum ve filmde öyle eğlenmiştim ki kitaba çok bağlanamadım maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmdeki ruh ile kitaptaki ruh birbirini tamamlamamış demekki sende:)

      Sil
  3. Ben sadece kocan kadar konuş 1 izledim. kitabını okuyamadım ancak filmini beğenmiştim. 2 çıktı ancak gidemedim hala vizyndan kalkmadan gitmeliyim sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de gitmelisin cnm ve ilkini begendiysen ikinci filminide çok begeneceksin demektir:) kitabinida fırsat bulursan iki derim;)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ben kitaplarınıda okumadım filmlerinide izlemedim. İlgimi çekmemişti açıkçası. Yazınızdan sonra okumayı ve izlemeyi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende okuyup izledikten sonra yorumunuzu merak ediyorum:)

      Sil
  6. Kitaplarin ikisinide okudum fakat filmlerini izlemeyi tercih etmiyorum sanki kitabin eglencesi bozulacak gibi geliyor:) kesif etkinligiyle buldum blogunuzu takibe aliyorum banada beklerim..
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ikisinin de yeri ayrı, filmde "kitabı filmiyle yargılama" diyor :) tercih senindir...
      Bloğunu takibe alıyorum...teşekkürler...

      Sil
    2. Ister istemez kiyasliyorum o yuzden bu seferde canim sıkılıyor. Zulfu livanelinin mutluluk kitabini okuyup fulmini izlemistim ve hayal kırıklığı yasamistim ondan beri pek tercih etmiyorum ama keyif alanlarda cok tabii:)

      Sil
  7. Kitabını okumadım. Film de izlemedim. Yorumundan sonra okumaya karar verdim

    YanıtlaSil