15 Şubat 2016 Pazartesi

Aksesuarı kim sevmez? Koton takı&aksesuar alışverişim:)

Merhabalar,
Aksesuar takmayı severmisiniz?
Ben severim, bir dönemler yani metalciyken:) yüzüklere ilgim fazlaydı, gümüş yüzüklerim vardı bir sürü, hala bir kısmı duruyor, bakın...


Son bir kaç yılda tekrar takı&aksesuar aşkım depreşti, Ekine toka vs. alırken kendime de mutlaka birkaç aksesuar alıyorum...


Dün, yani sevgililer gününde Kotona gittim, annem ve kızlarla...Annem gömlek bakarken bende aksesuarlara baktım ve indirimde olan bu güzel kolye (4tl)  ile saatin (10tl) sahibi oldum...


Ekinden bana fırsat kalmadı saati takmak için, neyseki bugün okula giderken yanına almadıda ben taktım:)


Annesine çekmiş sevecek takıyı:) kız çocuğu olunca böyle oluyor demekki :) Allahım sağlık sıhhat versin yeterki onun yaşının özelliğide bu demekki:) Hayatı daha çok yeni keşfediyor ve bizimle keşfediyor olacak o kadar... Kızlarımla hayat bana güzel, aksesuarları paylaşmakta güzel olacak:) n'apalım?
Sizlerde durum nasıl? Takıları severmisiniz?  Peki ya paylaşmayı?
Bu şirin tokalarıda Ekin'e aldım, bir markası yok züccaciyeden...


Sağlıkla sevgiyle "hoşça" kalın...

25 yorum:

  1. Gule gule kullanin hepsi cok hos guzel parcalar. Ben maalesef oglan dogduktan sonra saat yuzuk vs takamaz oldum... Takilara bakip bakip ic geciriyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı gelince tekrar takarsinız umarım:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evet:) kızım takınca daha tatlı olacak eminim:)

      Sil
  3. güle güle kullan, saat çok tatlımışş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm:) rengi çok hoşuma gitti saatin...

      Sil
  4. Koton kolyeler çabuk kararıyor, ben kaç tane aldıysam hepsi karardı :( Ekin'in tokalarına bayıldım <3 aksesuar ve takı paylaşma da cimri olanlardanım ben hepsi benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım kararmaz, zamanla göreceğiz...kararirsa burdan yazarım. ..

      Sil
  5. Çok güzeller ya. Hele kolyeye bayıldım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım hepsinde çok güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan aldıklarını. Turkiyedeyken kotondan alırdım ben de.

    YanıtlaSil
  8. valla hepsi çok güzel benim kızda 2,5 yaşında ama herşeyime şimdiden ortak.Ya benim koton dan aldığım her aksesuar kararıyor sende oluyormu oyle bisey banamı denk geliyor anlamadım arkadaşta alıyor o çok memnun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksesuar olarak ilk koton alışverişim, umarım kararma olmaz:) kız çocuklarının hepsi aynı desene:)

      Sil
  9. Güle güle kullan canım. Toka çok tatli

    YanıtlaSil
  10. Bende bayılırım aksesuarlara. Çıtı pıtı kolyeleri ve küpeleri çok severim. Birde son bir yıldır deri bileklikler ilgimi çekiyor. Saatimi artık aksesuardan saymıyorum. O benim bir parçam gibi. Sizde ne cici şeyler almışsınız öyle. Güle güle kullanın. Seviler. ( Not: Bloguma bıraktığınız içten ve övgü dolu mesajınız için teşekkür ederim. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet saatler artık bazılarımız için parçamız sayılmaya başladı :) ben de çok teşekkür ederim...

      Sil
  11. Güzel günlerde kullan canım hepsi birbirinden güzel, özellikle saat çok şirin Ekin baya zevkli bir kız:)Maaşallah diyorum kızlarına da, herşey gönüllerince olsun..Sevgiler:)

    YanıtlaSil