26 Şubat 2016 Cuma

Aksesuarda Bahar&Yaz Renklerini Tercih Edenlerdenim...

Son bir kaç haftadır güneşli bir havayla uyanıyoruz, perdeyi açar açmaz güneş odamızda mutfağımızda:) Bahçedeki ağaçlardan gelen kuş sesleri var birde:) , huzur bu mudur? kimine göre evet "huzurun sesi ve görüntüsü" budur...
Ne çok sıcak ne çok soğuk havalar, en güzel günlerimiz belkide...
Ulus olarak umarım daha güzel günlerde göreceğiz...
Havalar böyle olunca bendeki aksesuar merakıda eklenince, aldığım kolyelerde daha bi cıvıl cıvıl renkler oluyor...
Son aldığım kolye, rengi çok güzel dimi?


Ben bayıldım...
Aksesuar merakım son bulmadıkça, şimdiden söylüyorum paylaşımlarımda son bulmayacak:) ...
Burada, kolyemi yuvarlak yaka beyaz bir gömlekle kombinledim...


Dışarıya çıktığımda mutlaka takı satan bir mekana giderim yada yolumun üzerinde denk gelirse uğrarım, uğramazsam olmaz:)
Kolyeleri daha çok seviyor olacağım ki, eşimde hediye alırken tercihi kolye oluyor:)
Kolyemi, V yaka bir tişörtle de kombinledim...


Kolyede, farklı renklerde minik minik boncuklar mevcut...
Düz renk kıyafetlerle kombinlersek,  bu tarz kolyeler daha hoş durur üzerimizde...
Bileklik, yüzük ve küpeyi Yağmuştan dolayı şu sıralar takamıyorum... Küpe taktığımda bi hışım küpeyi çekip, kulağı linç etme ihtimali çok yüksek yaramazın:) diğer takılar keza öyle, çocuğa zarar verme ihtimali var :(  arada kaçamak yapıyorum ama:)
Umarım takı aksesuarı konusunda sizede bir fikir olmuştur aldığım kolye...


Farklı renklerde tekrar görüşürüz o zaman, sağlıcakla "cıvıl cıvıl renklerle" kalın....
Hoşçakalın.....


6 yorum:

  1. Bu kolyeyi çok sevdim. Yaz gelse de daha da bir renklensek:) güle güle kullan canım. içim açıldı. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet katılıyorum sana...bahar rengi dedim ama aslında yaz rengi:)

    YanıtlaSil
  3. Rengi harika baharı çağrıştırıyor cıvıl cıvıl :) Aksesuarlar benimde çok ilgi alanıma girer yeni yazılarını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanların en sevdiği aksesuarlar:) teşekkürler cnm...

      Sil
  4. Bu model kolyeleri seviyorum. Rengi harika ama. Yazı hatırlattı ban:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baharda seçilen yazı hatırlatan bir renk oldu :)

      Sil