9 Şubat 2016 Salı

"Beyazbegonvil ile Kahve Molası" Blogger Etkinliği -1-....

Merhabalar,
Yeni bir blogger olan ben, "Beyazbegonvil ile Kahve Molası" etkinliğine katıldım.
Etkinlik nasıl mıydı?
Gelin anlatayım...
Sabah erken kalktım haliyle çocuklarla hazırlanmak zor olacaktı.
Erkenden makyajımı yaptım, saçımı yapamadım toparlamak zorunda kaldım, o ara çocuklar uyandı:)
Kızlara kahvaltılarını yedirdim, içirdim, giydirdim derken zaman yaklaşıyordu, saat 11:00 da kahvaltı masasında olmam gerekiyordu.
Neyse,babamız geldi ben de giyindim çocukları babaya emanet edip çıktım.

Evet, ben geldim:)
Sabah kahvaltılı, bol muhabbetli, neşeli ve gülen gözlerle karşılaştım o gün. Ne güzel...
Katılımcı arkadaşlarımın hepsi çok tatlı kişilerdi, onlarla tanışmak beni mutlu etti.

Her birinin kendi alanında uğraş verdiği hobileri vardı ve bu hobileri sosyal mecrada yaygınlaştırmak ve tanıtmaktı...benim içinde aynı söylemler geçerli.
Katılımcı arkadaşlarımın sosyal hesapları, hepsine bir göz atın derim...
http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/
http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/
http://fatofotofan.blogspot.com.tr/
https://www.instagram.com/pinkbeautymood/
http://melekbebegim.blogspot.com.tr/
http://meleginmarifetleri.blogspot.com.tr/
http://www.ozlemcakir.com.tr/

Hem kahvaltı, hem muhabbet bu ikiliye ev sahipliği yapan Gülşah (Beyazbegonvil) ve bizler....
Muhabbet kahvaltı masasında olunca üstüne birde konuşulacak çok konu olunca zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık...

Düşünün canlı canlı paylaşım bile çok yapamadık, dedim ya derin mevzuları masaya yatırdık:)
Şaka bir yana ama gerçekten muhabbet güzeldi...
Kaliteli blogger topluluğu olunca muhabbette bir o kadar sarıyor, sıkmıyor...
Hepimizin birbirinden öğreneceği ne çok şey varmış...
Düşünsenize etrafınızda yeni tanımış olduğunuz yüzler ve bu yüzleri hiç unutmayacak olan ben...
Her biri farklı meslek gruplarından oluşuyor ve hobileri ayrı bir yer tutuyor onlar için...

Çoğunluğu eğitimci arkadaşlar oluşturuyordu...
Kahvaltıya gelecek olursak, kahvaltımızda ki çeşitlilik görselliğe yansımış ve bu görselliğe bizlerde eşlik edince kahvaltı locamızın havası da değişmiş oldu...
Sabah kahvaltısını bir çayla sonlandıran ben o gün kaç çayla kahvaltıyı sonlandırdım bilemiyorum, sayan var mı aranızdan?
Kahvaltımız Denizli Renkli Tatlar Mekanında gerçekleşti.
Çoook uzun bir yazı da yazabilirdim ama aklımda kalan sadece keyif aldığım, keyifli anlar ve çok güzel insanlar tanıdığımdır, anlatacaklarım "kelimelerimin için de kocaman cümleler aslında"  o nedenle "Beyaz Begonvil ile Kahve Molası" etkinliğimi okurken kelimelere dikkat edin ve anlatmak istediğimi sizler anlayın:)

Bu güzel etkinlik için canım arkadaşım Gülşah'a teşekkür ederim, beni kalpleri güzel insanlarla bir araya getirdiği ve tanıma fırsatı sunduğu için....
Umarım sizlerde benden memnun kalmışsınızdır:)


Tekrar tanıştığımıza memnun oldum arkadaşlar...
Yazımın birinci bölümünü tanımış olduğum arkadaşlara ve etkinlik detaylarına ayırmak istedim.
İkinci bölümü ise, Gülşah'ın bize sunmuş olduğu güzel hediyelerine ve sponsorlarına yer vereceğim.
Şimdi sizi diğer fotoğraflar ile baş başa bırakıyorum....




Sağlıcakla "hoşça" kalın....bye. ...

16 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ümmücüm,ben de sizlerle tanıştığım için çok memnun oldum :))) Tekrar buluşup hoş sohbet etmek dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dilekler benim içinde geçerli :) teşekkürler cnm...

      Sil
  2. Emeğine sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş :)Ve harika bir gündü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm güzel bir gündü :) guzel bir anı oldu...
      Teşekkürler...

      Sil
  3. Canım yazdığin duygularini bana çok güzel bir şekilde gecirdin:) sizlerle bir arada olmak benim içinde harikaydı. Desteklerin olmasa bu etkinlik bu kadar güzel olamazdı :) bende hersey için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm benim:) iyiki gelinimiz olmuşsunda seni tanımışım:) teşekkürler....

      Sil
  4. Ne güzel bir gün olmuş öyle :) Bayıldım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm güzel bir gündü :) yorumun için teşekkürler...

      Sil
  5. Eminim Bol Sohbetli Güzel Bir Gün Olmuştur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm:) muhabbeti bol güzel bir gündü bizler için...

      Sil
  6. Blogger buluşmaları hep mi keyifli geçer !
    Harika görünüyorsunuz hepiniz :)

    YanıtlaSil
  7. blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım sizi. Bana da takibe beklerim.,

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) bende takibe aldım...

      Sil
  8. Merhaba blogunuzu beyaz beginvil araciligiile kesfettimm. Blogumada beklerim takibe aldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:) blogunuzu gezdim inceledim ve bende takibe aldım sizi:)

      Sil