13 Şubat 2016 Cumartesi

"Beyazbegonvil ile Kahve Molası" Blogger Etkinliği -2-.... (Sponsorlar)

Tekrar hoşgeldiniz bloğuma:)
Beyazbegonvil ile Kahve Molası Etkinliğinin birinci bölümünü bir önceki postumda anlattım, okumayan olduysa buraya tıklayarak okuyabilir....
Sıra geldi "Beyazbegonvil ile Kahve Molası Sponsorlarına"...
Çok emek verdiğini, bizleri kaliteli hediyeleriyle buluşturduğunda bir kez daha anladım ve çok kısa sürede bu kadar güzel bir etkinliğe ev sahipliği yaptı, gerçekten tebrik ediyorum kendisini....

Eveeet şimdi ben otururken sizleri de sponsorlarla başbaşa bırakıyorum:)


Instagram : @tatlimocom
Tatlimo tatlıları ilk deneyimimdi ve gerçekten damak tadıma hitap ediyordu:) sadece benim mi? Hayıır kızımda (Ekinim) çok sevdi...


Kullanmaya başladım bile, sadece vanilya kokusu olması nedeni ile sık kullanmadığımı açıkça söylemeliyim...


Tamda kışa uygun:) bizim buralara kardan çok yağmur yağar :) eteğimin rengine uygun olan yeşil şemsiyenin sahibesi ben oldum:)


Kış ayındayız ve bu ürünü ellerim için kullanacağım:)


Instagram : @mustelaturkiye
Mustela ürünlerini severim, çocuklarıma şampuanı ile pişik kremini kullanıyorum çokta memnunum...kendim için ilk kez mustela kullanacağım...Kullanım sonrası yorumlayacağım, bakalım yeni ürünleri olan bacak jeli beni memnun edecek mi?


Yıllardır sensodyne markasını kullanırım ve ilk kez Splat  kullanıyorum...Şuanda anlaştık gibi:) diş etlerimi rahatsız eden bir bulgu yok, fakat rengi ve tadı beni cezbetmedi...Daha iyileri varmış markanın, daha iyisini hakediyorum:)




Henüz kullanmadım, kullanan arkadaşlarım var ve memnun kaldıklarını belirtiyorlar, olumsuz bir yaklaşım hiç duymadım. ..Denediğimde bilgi vereceğim:)   işime yarayacak olan diş temizleme mendili olacak gibi....


Bir gün akne problemi yaşarsam denerim ve sizinle paylaşırım:) Şu anda çok şükür bir problem yok...


2007 yılından beri kullandığım marka diyebilirim...
Bioderma sensibio serisini kullanıyorum ve çok memnunum...Gönderilen ürünler arasında el kremini kullandım gayet nem veriyor...Bioderma ile hikayemi ayrı bir postta paylaşacağım.


              https://twitter.com/wingsmen
Bir erkeğe en çok yakıştırdığım gömlektir. Gömlek iyi kombinlendiğinde hoş bir görünüm sağlıyor...Henüz açıp ütüleyip eşime denettirmedim, hepsini yapalım, sonra sizinle paylaşırım ok?






Instagram : adahome_tasarim
Çok tatlı bir hediye hazırlamış Canan bize, çok teşekkürler. ...


Instagram : @minvalyayinlari  (İçimdeki Marilyn Nargis)
Web : http://fatofotofan.blogspot.com.tr/ (tasarım kitap ayraç)
Instagram : @fatma_avunduk
Instagram : @harfinisec (İsme özel kitap ayraç)
Henüz kitabı okuyamadım sırada bekliyor:) duyumlarıma göre hikayesi güzel bir kitapmış:) Okuduktan sonra yorumlarım..Kitap ayraçlarım nasıl ama? İsme özel ve kendi tasarımı ile fark yaratan kitap ayraçlarım, harikalar dimi? 



Face  : Kokulu SABUN VE TAŞ
Instagram : @kokulu.sabun.ve.tas
Dükkanıma gitmek için bekliyor:) çok şık ve gerçekten kokulu:)


Instagram :@atelye19
Ama bu çok şeker:) kim demiş baykuş uğursuz diye, hiçte bile benim renkli baykuşum kıyafetlerime ve bana renkli şans getirdi bile:)


Instagram : Kokulu kese
Gardolabımı acar açmaz ferah bir koku sarıyor.. Kokulu sabunlar raftan kalktı diyebilirim...Çok etkili arkadaşlar...

Hem doğaya dost, hemde bize...


Instagram : @ozlemsabun
Kokulu taş bu kadar mı zarif sunulur:) bu kadar mı insanın içini ferahlatır...görüntü ayrı koku ayrı güzel....


Yıllardır kullandığım bir markaydı...fazla söze gerek yok...isim "kurukahvecimehmetefendi"...


Sıcak kahveyi seven ben, sanırım soğuk kahveyi de sever oldum...en çok sek latteyi sevdim:)


Çeşnilerini kullanıyordum memnundum, çorbası ise lezzetli...erişte var içinde sevilmez mi?


Instagram : @ilbaycini
Takıları sever misiniz? Ben çok severim, otantik görünüme sahipse daha çok severim:) imitasyon ürünler bende alerji yapıyor bunun çözümünü şeffaf oje ile çözdüm ... bi ara anlatırım....


Paketi açar açmaz şişesi beni çok etkiledi, bakalım içi de etkileyebilecek mi? Denemeye başladım, sonucu daha sonra paylaşacağım :)
Şekle önem verdiğim ayrı bir gerçektir :*


Kullanmaya başladım, şimdilik iyi :) Netice ne olacak, zamanla bekleyip göreceğiz...


Evimde yağlı boya tablo larıma misafir, kanvas tablo geldi:) hoş geldi...kısa misafirlik sonrası dükkanımıza renk katacak mini kanvas tablo...Sahip olduğum,  benim için çok değerli tablo larımı  ayrı bir post olarak paylaşacağım...


Hepsi bu kadar....Ne kadar çok değilmi? Ve de değerli:) 
Tüm katılımcı sponsorlara ayrı ayrı  teşekkür ediyorum. ...
Gülşahcım, ne emekler verdin kim bilir? Çok teşekkürler güzel "beyazbegonvililekahvemolası" organizasyonun için...



Sağlıcakla "hoşça" ve "sevgiyle" kalın...

7 yorum:

  1. Ahh canım benim ben çok teşekkür ederim sana:) bana destek verdin :) her an bir telefon uzagimda oldun:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzeller, iyi günlerde kullanın :-)

    YanıtlaSil
  3. otantik takılara bayıldım, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Favorilerimden:) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir gün. Olmuş sevgiler.

    YanıtlaSil