7 Şubat 2016 Pazar

Çifte Doğum Günümüzü Kutladık....

Çifte doğum günü diyorum, çünkü; 01.02.2013 tarihinde Ekinimi, 06.02.2015 tarihinde Yağmurumu dünyaya getirdim...
Duble anne oldum yani:)


Allahım her ikisinede sağlıklı sıhhatli, mutlu ve huzurlu geçirebilecekleri yıllar nasip etsin... Herkesin evlatlarınada inşallah...
Her iki tarihin ortası olan 03.02.2016 tarihinde yapacaktım doğum gününü, fakat hafta ortası olması nedeni ile ayın 6sında yani Yağmuşun doğum gününde yaptık, çifte doğum günümüzü...
Mütevazı ortam, mütevazı bir doğum günü hikayesi:)
Aklımda olan konsepti gerçeklestiremesemde, birşeyler yapmaya çalıştım kısıtlı olan zaman dilimimde:)


Balonlarla geçmişe yolculuk hikayesi vardı konseptimde ve bu yolculuğu iki balonla yapabildim, siz de yapmak isterseniz daha fazla balonla gerçekleştirebilirsiniz...
Balonlara kurdela, uçlarına da çocuklarınızın eski fotoğraflarını yapıştırıp sergileyen bir boydan bir boya....


Kendinize ve misafirlerinize nostalji yaşatın...
Pastamız DonaldDuck figürlüydü...


Pinterestten buldum, bir kaç örnek Ekine gösterdim ve kendisi seçti pastasını, bende bu pastayı iyi yapabilecek olan arkadaşım "Peri Eli" ne emanet ettim:) çokta güzel yapmış :) hem tat hemde görsellik on numaraydı...Buradan birkez daha kendisine teşekkür ederim....
Gelelim çifte doğum günümüzde ne giydik?
Kızlara, farklı model, aynı kumaş desenli elbise:) "Panço"dan...



Bende, kızlarıma uyum sağlamak adına benzer desende ve renkte etek giydim, çok uyumlu " anne ve kızlar" olduk o gece:)
Eteğim ve bluzum "Koton"dan...


Gelelim soframıza...
Kurabiyeler ile mini köstebek pastalar benden:) börek ve sarmalar yengem ile annemin ellerinden:)


Hediyeliklerim ise; Diş buğdayı yapamayan ama hediyelikleri hazır olan ben diş mıknatısı ile, yeniden piyasaya sürmüş olduğum mevlüt lokumluklarımı misafirletimize hediye olarak sundum...


Diş perimiz ve diş mıknatıslarımız Bursadan.... ( Fatma teyzemize yani ablama teşekkürler)...


Doğum günümüz en başta dediğin gibi mütevazı bir o kadarda güzel geçti...Tüm sevdiklerinizin bir kısmı yanımızda, bir kısmı ise bizimle değildi, hava şartları ve uzun yol hali nedeni ile...


İnşallah bir dahaki özel günlerde buluşur hep birlikte güzel anılar bırakırız çocuklarımıza ve kendimize. ...
Bir doğum günü yeni çifte doğum günü hikayemizinde sonuna geldik. ...
Bu arada, Yağmurum artık yürüyor ve o gün yürüme anlamında tüm hunerlerini sergiledi:)
Ekinimde saolsun tüm hızıyla, kah koştu, kah ağladı, kah güldü :) çok karışık bir ruha sahibiz:)


Biz böyleyiz, böylede mutluyuz:)
Doğum günümüzde bizi yalnız bırakmayan tüm sevdiklerimize teşekkürler....


"Sevgiyle" "hoşça" kalın....

Not: Çekiliş hala devam ediyor, bir tıkla çekiliş sayfasına geçiş yapabilirsiniz....bekliyorum....


17 yorum:

  1. Nice nice yılları olsun güzel kızların 😊 aynı desene kumas bulabilmek te ayrı bir marifet bence :) harika gorunuyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Nice yaşları olsun. Maşallah çok tatlı ikiside.. Uzun sağlıklı huzurlu ömürleri olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah...Teşekkürler güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  3. Ayy elbiseleriniz çok ciciş ve maşallah büyük olan sana benziyor.Rabbim sağlıklı mutlu nice yaşlar nasip etsin ikisini de.Ve öpüyorum yanaklarından güzellerimin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cnm inşallah...çok teşekkürler...
      Sanki kızlarımın ikiside bana benziyor; *

      Sil
  4. Nice güzel yılları olsun meleklerinizin :-) Hep gülerek büyüsünler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) hep bilsinler evet, göz yaşlarıda akacaksa sadece mutluluktan aksın meleklerimin...

      Sil
  5. Nice umut dolu, sağlıklı yıllara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saolun , hep birlikte inşallah :)

      Sil
  6. Hazırlıklar çok güzel olmuş. Hele kıyafetlerinize bayıldım. Anne kızlara imreniyorum böyle. Bizde ancak oğlumlâ benzemeyen çalışıyorum. Bende bloğuma beklerim.Takipteyim bloğunu. http://www.sukrancapaylasimlar.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ler canım çok saol:) ben senin bloğunu zaten takip ediyordum izleyicindimde:)

      Sil