23 Şubat 2016 Salı

Kanaviçeden şahaser yarattım...

Biliyorum başlık çok iddialı oldu:) ama benim için gerçekten şahaser çıktı ortaya...
İlk kez elime kanaviçe aldım, etamin kumaş nedir bilmiyordum düşünün:) ama çok keyif alarak işledim kanaviçemi...
Sağolsun annem bu konuda bana yardımcı oldu, o öğretti :) hazır dedim yanımdayken öğretiversin...
Bana, ne almam gerektiğini söyledi ve çarşıya gittim aldım, bu arada artık kanaviçe çok yapılmadığı için kumaş ve kasnak bulmak zor oldu...
Denizlide hobi malzemeleri nerede satılır diye bir araştırmamda olmayınca, malzemeleri zor buldum...


Eve geldim, anneme malzemeleri gösterdim, internettende birkaç örnek buldum ve bir tanesini seçerek işlemeye başladım... annem söyledi ben işledim...
Annem genç kızlığında  kanaviçe çok işlemiş...
Günümüzde daha modern desenleri görünce, ben de işlemek istedim ve iyi ki öğrenip işlemişim :)
İlk kanaviçemi ablamın 1 yaşında ki oğlu için yaptım...


DenizAlp'e...
Daha sırada benim kızlarla diğer yiğenlerim de var, onlar için de yapacağım...
Annem Bursaya gitmeden kanaviçeyi bir an önce bitirip çerçevelemem gerekiyordu ve gece gündüz kanaviçe işledim diyebilirim...
Aldığım çerçeveye oğlumuzun ismi sığmayınca, alttaki ismini söküp, yan tarafa işledim....


Ama değdi, değmiş emeklerime....
Annem, Bursada ablama ulaştırmış hediyemi,  çok beğenmişler. ...

Memnun oldum beğendiklerine:)
Dahada durmam, kanaviçe işlerim bundan gayrı:)
Bu da yeni başladığım bir örnek, bakalım ortaya ne çıkacak????sonucu ilerleyen günlerde bloğumda paylaşacağım...


Benim yeni hobim kanaviçe, ilk deneyimime rağmen iyi bir iş çıkarmış mıyım sizce?
Güzelliklerle "hoşça" kalın...
Sevgiler...









26 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :) Yeni başladığını aşırı beğendim :) Hemen şablon istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm:) ok göndereyim şablonu...

      Sil
  2. Harika olmuş ellerine sağlık. Başlandı mı bırakılamayan bir hobi kanaviçe. Bir süredir uzak duruyorum kendisinden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya:) bırakmak zor... yeni başladığım için uzak duramiyorum:)...

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Benim de ilk tablom çok güzeldi. İkinci yolda. Çok severek yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) yolda olan kanaviçe ni bekliyor olacağım cnm...

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ilk defa yapmana rağmen. bu güne kadar hiç denemedim. Yapabilirmiyim acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) yapabilirsin diye düşünüyorum cnm:)

      Sil
  5. Çok beğendim eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yeni kanaviçeleri çok beğeniyorum. Sizin de elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni nesil mi diyelim bilmiyorum ama :) bende çok beğendiğim için başladım...

      Sil
  7. Muhteşem olmuş. ellerine saglik. ince ince islemissin ve sevgini katmissin♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) çok isteyerek yaptım evet...

      Sil
  8. Çok tatlı olmuş ben hiç beceremem :(

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş gerçekten, bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yaparken bende bayila bayila işledim :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ayyy çok saol ya:) beğeniler oldukca cok seviniyorum:)

      Sil
  11. Çok cici olmuş, emek ve sabır isteyen bir iş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet gerçekten emek istiyor

      Sil