27 Şubat 2016 Cumartesi

Kız Çocuklarında Kadife Modası...Yayında!

Kadife elbise severmisiniz? Yada kadife kumaş tercih edermisiniz?
Ben cok tercih etmeyen bir anneyim, fakat hoş durabilen kadife model elbise,  beğenirsemde almayı tercih eden bir anne de olabiliyorum:)
Kadife elbiseler yıllar öncesinde çocuklarda çok tercih edilen, günümüzde tekrar bir popülerite yakalayıp tekrar tercih edilmeye başlanmış bile...
Modayı çok takip eden biri değilim, çocuklarıma kıyafet alırken de moda mı? değil mi? diye araştırmam olmaz açıkçası...
Kızlarıma aldığım kıyafetlerin, moda kıyafetler olduğunu daha sonra öğreniyorum..
Bilmeden modayı takip ediyorum yani,  yada takip ediyormuşumda haberim yokmuş diyelim:)
Kızlarımın Doğum Günü etkinliğini okuduysanız, tercihim kadife elbise oldu o gün...


Kadife kumaş, elbise şeklini aldığında, yani bir bütün sağladığında , çok asil ve şık bir görüntü ortaya çıkıyor...


Kadifelerde koyu renk ayrıca bir şık duruyor, baksanıza renge ne kadar hoş değilmi?

                                       Joker Soobe
Yarım kol elbiselerin içlerine uzun kollu bir bady giydirilerek kombinlenebilir, Yağmuşun kıyafetlerinde olduğu gibi...


Bu da kadife eteğimiz...


"Farklı model çocuk kıyafetlerinde" tekrar görüşmek dileğiyle "hoşça" kalın...
Sevgiler...





14 yorum:

  1. Laciverte bayıldım. Neva nın da doğum günü yaklaşıyor. Ne giysek ki acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde lacivert elbise favorim oldu:) Nevamiza şimdiden iyiki doğdun diyelim o zaman:)

      Sil
  2. Oyy kızlarında elbiseleride çok ciciler maşaallah :)

    YanıtlaSil
  3. maşallahh lacivert elbise harikaymış, çok tatlı görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah çok tatlılar :) Lacivert olan gerçekten çok güzelmiş :)
    Bu arada merhaba , bloğunuzu yeni görüp takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) bloğunuzu ziyaret ettim ve takibe aldım...

      Sil
  5. The post is fantastic! I love it so much :)
    Have a wonderful weekend!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Kadifeyi ben de pek sevmem modele göre değişir tabii. Senin prenseslere çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. ayy bunlar pamuk şekeri mi ♥ ne giyseler yakışır ki bu güzellere zten. ben çiçekli şeyleri kızlarda çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. Kadife dokusuyla da en sevdiğim kumaş cinsidir. Sadece kız çocuklarına değil bize de harika

    YanıtlaSil