22 Şubat 2016 Pazartesi

Pierre Cassi??? Erkek Modası...

Merhabalar,
Pierre Cassi markasını hiç duydunuz mu? yada duyduysanız eşiniz yada sevdiğiniz biri için ürünlerini denediniz mi?
Açıkça söylüyorum, ben duymamıştım.
Taaki Beyazbegonvil ile Kahve Molası etkinliğine sponsor olana dek.
Eş, klasik bir giyime sahip olmayınca duymak zor oluyor:)


İnternet sitelerine baktım, markayı araştırdım ve deneyen kişilerin yorumlarını okudum, kalitesinden bahsediliyor, olumsuz bir yorum okumadım.
Benim için gömlek, bir erkeğe çok yakıştırdım tekstil ürünüdür.


Eşim de kendine gömlek alırken ve seçerken kalitesine çok önem verir, ben de ütüye gelip gelmediğine önem veririm:)
Benim yorumum ne mi?
Benim yorumumdan çok eşimin yorumu daha önemli, erkek gömleği sonuçta giyen deneyen kendileri...
Ben kumaş kalitesi ile ilgilenirim ve kaliteli bir kumaşa sahip gerçekten, ütüyede geliyor:)
Eşim gömleği denedi ve çokta yakıştı...
Fotoğraflayamadım, kendileri medyada yer almak istemedi:)
Sporcu adam, fizikte yerinde:) yakıştıda valla kocama gömlek:)
Kocaya bu kadar övgü yeter...


Kaliteli ürünlerini, biz değerli bloggerlarla paylaştıkları için Pierre Cassi markasına bir kez daha bloğum aracılığıyla çok teşekkür ediyorum...
Markayı bize tanıttığı ve tanıştırdığı için Beyazbegonvil blog sahibi Gülşaha da teşekkür ediyorum.
Pierre Cassi Markası kimdir? nedir? ürünleri nelerdir? merak ediyorsanız, aşağıdaki linkleri tıklayarak, markayı daha yakından tanıyabilirsiniz...
                     https://twitter.com/wingsmen


Sağlıcakla "hoşça" kalın...

6 yorum:

  1. Güle güle kullanılsın canım benim :)

    YanıtlaSil
  2. iyi markadır pierre cassi Özelikle gömlekleri çok güzeldir kardeşime almıştım da oradan biliyorum :) güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi bir markaymış cnm...teşekkürler :)

      Sil
  3. ben de duymadim. benim es te gomlek cok giyer. benim icin ön kosul utulemesi rahat ollsun:) cok tesekkurler marka yorum ve tanitim icin. vizyonumuz genisliyor bu sayede

    YanıtlaSil