19 Şubat 2016 Cuma

Şubat ayına özel çekiliş sonucum:)

Merhabalar,
Bildiğiniz gibi bu aya özel sizler için bir çekiliş düzenlemiştim ve bu çekiliş sayesinde yeni bloglar keşfettim:) çok tatlı bloggerları tanımış oldum...
İyiki çekiliş yapmışım dedim:)
Sonucu manuel olarak yaptım, biraz zamanımı aldı ve elimi yordu:)


Mızmızlığı bırakıp çekiliş sonucunu sizinle paylaşmak için bende sabırsızlanıyorum, inanın şanslı arkadaşımı çekerken çok heyecan yaptım " acaba kim olacak hediyemin sahibi" diye:)
Youtube kanalımda çekilişimi videolu olarak izlemek isterseniz linki tıklayabilirsiniz...

Kazanan arkadaşım;

Tebrik ediyorum kendisini...
İletişim bilgilerinin 26.02.2016 tarihine kadar mail adresime gönderilmesini rica ediyorum...
Gönderilmediği taktirde çekilişimi tekrarlayacağım...
Herkese gönülden teşekkürler...
Sağlıcakla sevgiyle kalın...




24 yorum:

  1. Kazananı tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanan ortaya çıkarsa bende tebrik edeceğim :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çekilişler de bende şansiz biriyim:)

      Sil
  3. ayy mutluluuukkk yaaa :D çok çok teşekkür ederim hepinize dee ^_^ önce mutlu oldum,sonra mail attım anca buraya yorum yazmaya sıra geldi ondan geciktim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler cnm:) iyi günlerde kullan:) sevgiler...

      Sil
  4. Hayırlısı olsun Ümmü'cüm, kazananı bende tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. kazanını tebrik ederiz inşallah çıkar ortaya :)

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşımızı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Bloguma girip bi bakayım dedim, baktimki Tuğçe sayfamda tebrikleri kabul ediyor :) bu sayfa sana özel oldu:) herkese tekrar teşekkürler...katiliminlariniz ve destekleriniz için...

    YanıtlaSil
  8. ama ama napiyim herkes çok nazik:)) toplu halde herkese çok teşekkür ederim,darısı sizlere inşallah :)

    YanıtlaSil
  9. bugün hediyeme kavuştum,yakından çok daha güzelmiş yaa bıcır bıcır,insan kendi kullanır bunu öyle bişey:P çok çok teşekkürler ^_^

    YanıtlaSil