24 Mart 2016 Perşembe

2015-2016 Trend Ayakkabıları ve Benim Seçtiklerim....

Merhabalar,
Bildiğiniz gibi şu aralar Bursadayım ve Bursa'da ayakkabı alışverişim olacaksa ilk aklıma gelen yer PenPabuç...
Ayakkabbılar olmazsa olmazlarımız, en değerlilerimiz...
Sizler için 2015 / 2016 trend ayakkabılarını seçtim denedim ve bir tanesinide satın aldım..
Hepsini almak istesem, seçememki keşke hepsini almak mümkün olsa ne güzel olur :) 
Aşağıdaki Bow ayakkabbı, şu aralar çok trend birçok ünlüde de görmüşsünüzdür, şık bir duruşu var, rahatlığı bu ayakkabının artısı...
Benim giydiğim lacivert renkli, farklı renk seçenekleri de mevcut...




Makosen ayakkabbı ne kadar hoş ve şık duruyor değilmi? Giymekten keyif aldığım ayakkabılardan biridir makosen ayakkabbılar...Püsküllü modelide mevcut...




Klasik rugan ayakkabılar, tarz olarak beni yansıtan bir ayakkabbı değil, fakat başka birinde gördüğümde çok yakıştırdığım  ayakkabılar arasında...




Bunlarda spor tarzı rugan ayakkabbı...


Taşlı "anne style" spor ayakkabılara ne demeli???
Bayıldım bayıldım:)
İlk gördüğümde çok hoşuma gitti ve tarzı rahatlığı vede görselliği ile beni almalısın diyordu; ) bende lacivert rengini sipariş verdim...

Birde "anne style" boncuk işlemeli spor ayakkabı var, o da çok tarz duruyor fakat benim tarz degil:)


Klasik spor  ayakkabbı,  rahat, yürürken sizi yormuyor ve tabanın kalın olmasından kaynaklı yürürken rahatlık sağlıyor...
Klasik spor ayakkabı dedim ama diğer klasiklerden ayıran bir farkla, desen işlemesi, bakarmısınız?
Ne kadar klas bir görüntüsü var...


PenPabuç'ta, her tarza her zevke ve yaşa uygun ayakkabbı bulabilirsiniz...İşletme sahibi olsun personel olsun, o kadar tatlılarki,  ayakkabı seçiminde doğru kararı vermenize yardımcı olacak kişilerle muhatap olacaksınız..
Ayakkabıların kalitesinden hiçbir şüpheniz olmasın, fiyat konusunda da size yardımcı olacaklarına emin olun...


Ayağınızda, kaliteyi görmek istiyorsanız mutlaka uğrayın derim.
Uğrama şansınız yoksa sosyal medya hesaplarından kendilerine ulaşabilirsiniz...


İnstagram / penpabuc
Facebook / penpabuc.bursa
Adres;  Tuna cd.  Mercan sk. No:3C/D
Nilüfer/Bursa
Tel; 0532 5969389 (Hülya İŞCAN)
Yeni trend ayakkabılardan ve kampanyalardan haberdar olmak için takip etmenizi öneririm...
İşletme sahibi bir bayan (Hülya hnm), işini seven çok şeker bir bayan...
Daha önceki yayınlarımda belirttiğim gibi, kadın işletmeci olup kaliteli işlerde yapıyorsa sayfamda hiç tereddüt etmeden yer veririm...
Güvendiğim bir yer, sizlerde alışveriş yaparken Penpabuç'tan güvenle alışveriş yapabilirsiniz...
Farklı modellerde ve tarzlarda tekrar görüşmek üzere...
Sevgiyle "hoşça" kalın...


10 yorum:

  1. Ne Güzelmiş ayakkabılar hepsi birinden güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. Makosenleri çok beğendim :)Böyle alışveriş yapmayı nasıl özlüyorum :)Malum buralarda sıkıntı bu tür durumlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makosenler rengiyle bir adım önde:)

      Sil
  3. hangisini aldın orayı anlamadım ben :)
    güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8. Fotodaki ayakkabının lacivert rengini sipariş verdim:) çok teşekkürler cnm

      Sil
  4. Çok güzel modeller ben de rahat ayakkabi çok severim. Hiç topuklu giyemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklu ayakkabıyı çalışırken hergün giyerdim uzuuun zaman gitmeyince topuklu ayakkabı giymeyi bazen özlüyorum :) ama gönlüm rahatliktan yana cnm

      Sil
  5. Şu fiyonklu ayakkabıları sevmedim. Daha öncede görmüştüm. Üstünde kocaman fiyonk:) komik geliyor bana. Giyeni gördüğüm an gülerim:D
    Spor ayakkabı güzelmiş bu arada:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)fiyonklu ayakkabı uzaktan hoş geliyor, duruşu güzel...
      Teşekkürler cnm samimi yorumun için sevgiler...

      Sil