10 Mart 2016 Perşembe

Ekinekinoksla Çocuk Odalarını Keşfetmeye Ne Dersin? "Ekinin Odası"...

Merhabalar,
Sizler ve kendime yeni çocuk odaları dekor fikirleri için bundan sonra çocuk odalarını gezip sizinle paylaşacağım.
Çocuk odası yapmadan önce o kadar çok araştırmam oldu ki anlatamam, bu bölümü hazırlamamda ki tek neden annelere, anne adaylarına bir nebzede olsa fikir verebilmek, akıllarındaki soru işaretlerini azaltmak...
Bende çocuk odası düzenlemeden önce, fazlasıyla araştırma yaptım ve sonunda kendi bütçemize göre güzel bir çocuk odası yaptık...
Önce kendi çocuk odamızdan başlamak istiyorum...


Büyüyebilen beşik tercih ettim, sonradan yatak olabilmesini istiyordum çünkü...


Çıkan korkuluğu yatağın yan tarafına monte ettirmeyi planlıyorum, nedeni ise; Ekin yatış şekli farklı farklı konumlarda olduğu için yataktan düşüp duruyor :)


İşte büyüyebilen beşiğin yatağa dönüşmüş hali...



Gardırop sipariş verirken bu kadar büyük ve uzun gelmemişti gözüme, kullanışlı bir gardırop, birde beş çekmeceli şifonyerimiz var...


Mobilya rengim beyazdı, ben beyaz rengini çok severim, sadelik, şıklık, şeffaflıktır, beyaz rengini tanımlamam budur...
Mobilyalarımızda Belis markasını tercih ettik...
Biz odamızı yaparken olmazsa olmazları aldık...Bu üçlüde (beşik-gardrop-şifonyer) gerçekten olmazsa olmazdı..

Oda rengimiz, klasik olacak ama "pembe" oldu:) çünkü kız çocuğumuz olacaktı, benim seçtiğim pembe boya, duvar ile temas edince koyu pembe oldu aslında daha açık bir pembe daha şık durabilirdi, olsun bu da güzel, mobilyalar beyaz renkli olunca, çok sırıtmadı...


Gelelim odamızda bulunan aksesuarlara;
Halımız şagi halı, zemini kalın ipliklerden oluşan yüzeyi ise yumuşacık olan bir halı, kalitesinden çok memnun kaldığım halılarım arasında yer almakta...
Çocuk sandalyemiz Koçtaştan alındı...
Oyuncak sepetimiz; çok beğenerek ve isteyerek almıştım Mudo Conseptten, aynı şekilde küçük el sepetimizde Mudo Conseptten...


Çadırımız, file oyuncak sepetimiz ve ortam düzenleyicilerimiz İkeadan, Denizlide maalesef ki İkea yok, hepsi Bursa'dan alındı...
Kukla pinokyomuz Bursa dağ yolundaki Koca Çınar pazarından...


Benim için özel el işi olan tahta beşikte Bursa'dan köyümüzden, annem yaptırmıştı...


Atımız Migrostan, Yağmurun en sevdiği:)



Diğer gördükleriniz klasik peluş oyuncaklar:)
Kitaplarımız, toka sepetimiz, albümümüz :)
Bizim odamızın hikayesi gördüğünüz eşyalardan oluşmakta...
Bu odada her eşyayı güzel yapan, can veren nedenlerim kızlarım:) Rabbim her evladı korusun kollasın...
Bir sonraki Çocuk odaları ile ilgili yayınım, ideal beşikler nelerdir? Ne olmalı? kızlarım için  ben hangi beşikleri kullandım? konularını kapsayacak...
Ekinekinoks sizlere yardımcı olacak yeni odalar yeni dekorlar sunmaya, çocuk odalarını gezmeye devam edecek...
Farklı dekor ve hikayelerde, size ilham olabilecek çocuk odalarında görüşmek dileğiyle...
"Hoşça" kalın...


14 yorum:

  1. odasında sağlıklıca büyüsün inşallah.Biz bu sene oda yapacağız bu güzel fikirleri değerlendireceğim.Teşekkürler.Sevgiyle kalın yavrunuzla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavrunuz yeni odasında mutlu ve huzurla uyusun büyüsün diyelim simdiden:) Çok teşekkurler cnm...

      Sil
  2. harika bir oda maşallah. kuzucuk mutlulukla sağlıkla büyüsün. oyyy o ne şeker ne tatlı bişi annesi yaa maşallah . benim için öp o bıdığı :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn...Çok teşekkürler..
      Sizin yerinizede öpüyorum:)

      Sil
  3. dolabı özellikle çok beğendim, fikir için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Dolabı çok güzelmiş atın üzerindeki prensese bayıldım .:)

    YanıtlaSil
  5. Miniklerin her şeyi güzel oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum size, gerçektende öyle:)

      Sil
  6. Bayıldım bayıldım :) Kesinlikle harika bir oda.Büyüyebilen beşik ise bence çok güzel bir fikir olmuş.Aklımda bulunmalı bu mutlaka :)Bu yazılarının devamını bekliyorum çok merak ederim ben böyle odaları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm benim:) devamıda gelecek ve çok güzel çocuk odalarını sizlerle paylaşacağım...

      Sil
  7. Beşiğin yatağa dönüşmesini bende çok seviyorum ne kullanışlı ama dimi :)) çadır, at hepsi birbirinden güzel tabi bunlardan daha güzeli de Ekin'in o bakışlarına kirpiklerine maşallah ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten kullanışlı:) birde atta sallanan Ekinin kardeşi Yağmur:) sevgiler...

      Sil