21 Mart 2016 Pazartesi

Eşarptan Saç Bandanası...

Saçlarımı Ekinin doğumundan sonra kısa kestirmiştim ve toka takamıyordum, bende eşarpla saç bandı yaptım ve o gün bugündür ara ara yapar takarım..
Bu arada eşarplardan yapılan saç bandanalarının trend olmadığı bir yılda yokmuş:)


Peki ya sizler?
Trend olan eşarplardan saç bandanası yapanlardan mısınız?
Bu fotoğraf Ekinin bebekliğinden, saçlar kısa ve eşarptan ilk bandana...


Tabi hazır bir bandana hiçbir zaman almadım...
Evde bulunan eşarp, yazma ne varsa onları bandana olarak kullandım yani trendi yakaladım:)


Geçen yıl, kayınvalideme fular olarak kullanmak için, almış olduğu yazmalardan birkaçını seçip üçgen kestirip kenarlarına iğne oyası işletti8m ...
Sağolsun mavi, pembe ve ekru renk yazmaları işledi benim için...


Pembe rengi anneme verdim, diğer kalan ikisini kullandım ama fular olarak değil saç bandı olarak:)
İnternetten bakarak farklı farklı bağlamaya çalıştım ve yapabildiklerim bunlardı...


En rahat olanı bu arkadaşlar...


İnternette bandana bağlama şekilleri de bir hayli fazla, bir tanesi bu, çok tatlı dimi:)


Fular için,  düz renk örtü işleyecek kayınvalidem,  eltim düz renk istemişti ve düz renk daha şık olabilir... çok yönlü kullanılacaklar tabiki :)
Bakalım işlesin onlarıda paylaşırım sizlerle :)
Sizler saç bandı ya da bandana kullanır mısınız?
Bandana yoksa evinizde ki hangi eşyaları saç bandı olarak kullanırsınız?
Akıl akıldan üstündür derler, bakalım neler neler öğreneceğim gelen güzel ve yaratıcı yorumlarla:)
Sevgiyle kalın...



16 yorum:

  1. 5. fotoğrafın aynı renklerinden iğne oyası bende de var :) Nerden gelmiş olabilir acaba :))) Bu arada Hatice Teyze'nin bu iğne oyası işleri harika :) Bende onun yaptığı iğne oyalı tülbentleri bant olarak kullanıyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet kayınvalidem iğne oyası konusunda usta artık...annemin öte işlemleri herkeste var neredeyse:) aştı kendini...

      Sil
  2. Bende çok severim ve kullanırım. Özellikle yazın ince uzun fularları çok takarım. Ama benim kafa bi tuhaf galiba gep arkaya kayıyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o sorun birçoğumuz da oluyor sanırım...tel toka çaresi ama tek tokayıda takacak olduktan sonra bandanayı neden yanayım diyorum:)

      Sil
  3. Çok güzel çok da yakismis.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzel olmuş.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış sana. ben de bir ara çok kullanırdım ama şimdilerde pek yapmıyorum. bıdık bize dil çıkarmış :D

    YanıtlaSil
  6. Bu bildiğimiz yazmalar var ya son dönemlerde görüyorum bandana ya da boyun şalı olarak kullanılıyor. Yakışıyor da:)) siz de Güle güle kullanın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet trendi bitmeyen ürün grubunda, çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  7. Çok tatlı görünüyorlar. Bende kenarında boncukları olan tarzları çok seviyorum gerçekten farklı duruyor. Sana da çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boncukluda hoş olur, teşekkürler cnm:)

      Sil
  8. Bende fular şeklinde yazma bağlamayı çok severim başıma ama kendime yakıştıramıyorum nedense :) o yüzden sadece evde takıp hevesimi gideriyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde kalmıyor en azından evde takmakta güzel:) sevgiler cnm

      Sil