18 Mart 2016 Cuma

Gidiyorum....

Evet gidiyorum...
Nereye? hemen söyleyeyim "Bursa'ya" memleketime...


Bu sabah (Cumartesi) sabah yola çıkıyoruz, kimileriniz yayınımı okurken belkide biz yolda olacağız, uzun bir yolculuk bizi bekler (bana göre uzun yolculuk)...
Denizli - Bursa.... Ege bölgesinden Marmara bölgesine geçiş...
Memleketimde bu defa biraz fazla kalacağım, bayramların dışında uzun süreli gitmemiştim Bursa'ya...
Aklımdan İstanbul'a arkadaşlarımın yanınada gitmek geçiyor ama bakalım,  durum neyi gösterecek?
23 Nisan öncesi dönmeyi planlıyoruz, Ekinin gösterisi olacak yetişmemiz lazım :)
Benden bol bol Bursa yazısı ve yayınları okuyacaksınız...


Çocukluğumun şehri, size çocukluğumuda anlattıracak bu şehir...
Tarihi ve kültürüyle fotoğraflar sosyal hesaplarımda, detaylar bloğumda olacak...
Beni instagramdan takip etmek isterseniz sosyal hesabım;

                  İnstagram / motherlovedaughters

Snap tede varım;)
                           Snapchat / ekinekinoks

Sizlerde yorum bırakırken sosyal medya hesaplarınızı yazarsanız sizi  daha yakından tanıma şansım olur :)
Kızlarımla ve sevdiklerimle dolu dolu bir tatil bizi bekler...
Bu arada, eşim bizi Bursaya bırakıp geri dönecek, sonrada almaya gelecek... Malúm işler güçler:)
İki küçük kızla uzun yolculuklarda destek şart...
Bize hayırlı yolculuklar, size hayırlı okumalar dileyeyim:)
Allah'ım kazasız belasız bir yolculuk nasip etsin bizlere ve seyahat eden herkese...
Bir kez daha sizler "hoşça" kalırken, bizler "hoş" bulalım memleketime...



14 yorum:

  1. Benden bolca sevgiler ve özlem götürün memleketime :) hayırlı yolculuklarrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol özlem götürdüğümüz işin gerçeği:) teşekkürler cnm...

      Sil
  2. Hayırlı yolculuklar. Güzel bir tatil geçirirsiniz umarim. Ben de memleketimi özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle umut ediyorum cnm, cok teşekkürler. ..

      Sil
  3. Bol bol özlem giderip, unutamayacağınız güzellikte bir tatil geçirmeniz dileğiyle.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim cnm...bendende sevgiler...

      Sil
  4. Memleket başka birley:) ben de gideceğim zaman sizin gibi sevinçten uçuyorum. Çok güzel bir tatil geçirisiniz umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana katılıyorum insanın memleketi gibisi yok...umarım cnm...teşekkür ediyorum saol

      Sil
  5. Çocuklarla 2 saatlik bir yol 10 saate dönüşüyor. Baba evi hep iyi geliyor.ne zaman gitsem dinlenmiş oluyorum. Çok iyi yapmışsın canım. Sana çok iyi gelecektir. Hadi bekliyoruz güzel bursa fotoğraflarını

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı yolculuklar.İyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  7. Allah seni :) böyle başlık mı olur korktum dedim nereye gidiyor yahu :) iyi tatiller canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok tatlısınız...Teşekkürler

      Sil