15 Mart 2016 Salı

İlk Aylarda Kullanılacak Çocuk Beşikleri Neler Olmalı?

Bir önceki yazımda belirtmiştim, bir sonraki yayınım çocuk beşikleri ve beşik seçimi ile ilgili olacaktı...
Hatırlamayanlar için, buraya tıklayarak bir hatırlatma yapabilirim...
İlk aylar biliyorsunuz ki bebekleri kendi odalarında tek başlarına bırakamıyoruz, o nedenle ben e-bebekten hasır bu beşiği aldım ve çokta memnun kalmıştım, Ekin  4-5 ay olana kadar kullandım, hatta Yağmurda bile kullandım.




Yağmurda birde Sultan beşik kullandım 7-8 aylık olana kadar...


Her iki beşikte sallanabilir özellikte olup ayarlanabiliniyor, modüler ahşap...
Hasır beşik mi? sultan beşik mi? derseniz kesinlikle Sultan beşik tavsiyemdir... Hem sağlam hem de daha uzun süreli kullanma şansınız var...
Orjinali; ben şemsiyelik kısmını kullanmadım, geceleri Yağmuru beşikten alırken kafasını yanlışlıkla şemsiyeliğin tahtasına çarparım korkusuyla :)


Sultan beşik, sağlam yapısıyla dikkattimi çekti, daha nice nice bebekler sallanır bu beşikte:)
Beşik alırken çocukların kullanacağı ayı da hesaba katın ve ona göre uzun süreli kullanacağı beşikleri tercih edin..
Görsellikte önemli evet ama uzun süre kullanılabilirlik daha önemli olmalı diye düşünüyorum..
Ev tipi ana kucağını unutmayalım o da e-bebek alışverişimden, chicco markalı hala kullanılabilir çok sağlam, ama her evde olmalı mı? olmamalı mı? tamamen size bırakıyorum kesinlikle tavsiye ederim diyemiyorum, neden? çok fazla kullanamıyorsunuz, kısa süreli kullandım, her çocuk bu ev tipi ana kucaklarında durmak istemeyebilir..
Oto koltuğu ana kucakları, ev tipi ana kucağına göre daha kullanışlı, uzun ya da kısa seyahatler içinde ideal:)


ilk çocukta, herşey olsun, eksiğimiz gedigimiz olmasın, bir hevesi ile aldığım ve zamanla deneyim kazanarak, bu mu olmalı? Yoksa bu mu? gibi kafamdaki soru işaretlerimin cevabını zamanla bulmuş oldum vede öğrenmiş...
Deneyim olmayınca vede çevreye kulakları tıkayınca sonuç fuzuli oluyor...
Evet, karar sizin?



Umarım bu bilgilerle çocuklarınıza alacak olduğunuz beşik ve buna benzer eşya seçimlerinde size yardımcı olabilmişimdir...
Benden  şimdilik bu kadar,  farklı çocuk odalarında ve farklı hikayelerde tekrar görüşmek ümidi ile "hoşça" kalın...
sevgiler:)

8 yorum:

  1. sondaki sallanan puset baya işimize yaramıştı.
    bende beklerim
    www.obiranne.net

    YanıtlaSil
  2. geçen bir sayfada görmüştüm pusetlerin yüzüstü olanları da çıkmış yada vardı bilmiyorum ben yeni gördüm :)bebeği yüzün koyu yatırmışlardı yine belinden bağlıydı tabi uyutmak için güzel olduğunu düşünmüştüm görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok ürün yelpazesi var ki:) önemli olan gerçekten kullanışlı olması...
      Değerli yorumunuz için teşekkürler:)
      Yeni ürünlerinde incelemekteyim...

      Sil
  3. sultan beşik benimde çok hoşuma gidiyor, çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle ve kullanışlı:)

      Sil
  4. Sultan beşik çok kullanışlı oluyor gerçekten :)
    Yeni anne adayları için çok faydalı bir yazı olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil