7 Mart 2016 Pazartesi

Kanaviçede Yaz Renklerim...

Merhabalar güzel insanlar:)
Daha önceden paylaşmış olduğum "Kanaviçeden Şahaser Yarattım" postumu okuduysanız, orada yeni başladığım kanaviçeyi de resimlemiştim.
Okumadıysanız bir bakın derim, buraya tıklarsanız okuyabilirsiniz:)


İşte o kanaviçe işim bitti ve ortaya çok güzel bir görüntü ortaya çıktı.
Seçtiğim renkler tam anlamıyla baharı değilde yazı müjdeliyor:)


Bisiklet temasını işledim ve gayet güzel oldu...


Bu deseni işlerken çok güzel bir tesadüfte oldu.


Tesadüf ne mi?
Migros'a mutfak alışverişi için gitmiştim ve her Migros'a gittiğimde mutlaka dekorasyon bölümüne uğrarım...
O gün de uğradım, gördüğünüz bu kocaman, kanaviçe temama benzeyen saati gördüm, indirimli olunca da kaçırmak istemeyip hemen aldım:)


Migros'un bazen gerçekten güzel indirimleri oluyor dekorasyon bölümünde, uğramadan alışverişinizi tamamlamayın derim...
Çok uyumlu oldu ve iyi denk geldi:) çok mutlu oldum...
Bir kanaviçe hobimden daha bahsettim, yeni kanaviçe işlemelerim de görüşmek dileğiyle "hoşça" kalın...
Sevgiler...

25 yorum:

  1. Çok güzel olmuş kanaviçeniz ellerinize sağlık :) Tesadüfte iyi olmuş gerçekten :)) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet ya güzel bir tesadüf oldu...

      Sil
  2. Panon harika olmuş canım.Saate de ayrıca bayıldım :) İkisi çok uyumlu olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok cici olmuş :) Böyle panolar insanın içini açıyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm:) gerçektende öyle...

      Sil
  4. Kanaviçe işindeki komposizyon ve renkler çok hoşuma gitti. Elinize sağlık :)
    Saat! Çok güzel denk düşmüş. Arasanız bulunmazdı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet ya saat çok iyi denk geldi:)

      Sil
  5. Ne güzel olmuş ellerinize sağlık Saatte pek güzel miş güle güle kulan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. harika canım her ikisi de :) bayıldım tesadüfte güzel olmuş :) Kanaviçe ipi muline mi kullanıosun canım coton perle mi? naçizhane bir şey önermek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm:) muline ve coton perle nedir ilk duydum senden:) ipin markasına bakayım derken coton perle yazısında gördüm :) yani coton perle kullanıyormuşum...önerini hemen bekliyorum cnm

      Sil
    2. kuzum kumaşının kareleri büyük anladığım kadarıyla biz kare sıklığına count diyoruz :) şimdi kareler iri olunca ipin altından kumaş görünmemesi için ipini çift kat yapabilirsin. Yada muline kullanıp ipi üç kat yapabilirsin canım. O zaman işlemen daha sık görünecek ve işlemenin altından kumaşın beyazlığı görünmeyecek ve daha narin daha zarif görünecek. tabii bir diğer seçenekte daha sık kareli kumaş tercihi de olabilir. ama sen yeni başladığın için onda zorlanırım diye düşünürsen eğer üstteki ilk seçenek daha mantıklı,zamanla sık kumaşlara geçiş yaparsın :) Denemelisin :))

      Sil
    3. Çarşıya çıktığımda dediğin kumaşa bir bakayım cnm, çok teşekkürler...profesyonelce yapmıyorum ama profesyonellik yolunda ilerliyorum:) opuyorum cok

      Sil
  8. tesadüfler iyi oluyor :) eline sağlık . kendin mi çıkarıyorsun motifi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netten bir şablon bulup ona benzetmeye çalışarak işliyorum:) teşekkürler...

      Sil
  9. Ne güzel tesadüf olmuş ayrıca kanaviçen de çok güzel görünüyor, eline sağlık. Ben kanaçive yapımı hep merak ederdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) bende merak ederken kendimi kanaviçe yaparken buldum:)

      Sil
  10. Ellerine sağlık süper birçalışma olmuş:) ben de etamin severim ama vakit bulamıyordum şu an çok heveslendim:) çok beğendim harika...

    YanıtlaSil
  11. çok ama çok güzel olmuş, ben de yapıyorum kanaviçe çok iyi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir gibi insanı motive eden bir işlev:) teşekkürler cnm..

      Sil
  12. Ellerine sağlık,çok güzel olmuş.Bende çok istiyorum kasnakta işleme yapıp,kasnağı ile asmayı .gerçi çok toz olur ama çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil