5 Mart 2016 Cumartesi

"KEMAL" Hadi Gel Bi Kahve İçelim?

Kemal Sunal;
Bu komik adamı yıllardır neden bu kadar sevdiğimizin yanıtı, belkide bu kitapta saklı...
Ben bu cevabı " Kemal hadi gel, bi kahve içelim de" buldum. Saflık, doğallık, iyilikti tanımlamam...


Kitap tüm tanımlamalarıma uydu, daha fazlasını öğrenmek daha fazlasını dinlemek isterdim, dinlemek mümkün değil belki ama okumak mümkün... açıkçası ikinci kitabıda beklemiyor değilim...


Kemal Sunal'ın, Gül Sunal'a yazdığı mektuplar var, kendi el yazısı ile, onları okuyacaksınız...
Eskiden aşk daha güzel yasanıyormuş diyeceksiniz okurken...
Nasıl tanıştıkları, evlilikleri, çocukları ve ilk rutubetli evleri...


Çocuklarına ailesine düşkünlüğü ve ailesi ile ilgili komik, bir o kadar mütevazı hikayeleri, daha neler neler...
Bazen duygulanacaksınız...
Okurken, o dönemde olmak istiyorsunuz yanlarında, o kadar samimi bir anlatım ki...


Yaşanmışlıkları birinci ağızdan, hayat arkadaşından dinlemek güzeldi...
Kemal Sunal'ın vefat ettiği günü de kaleme almış Gül Sunal...bir kez daha gözlerde yaşlar sel oldu aktı bende...


Bu satırları yazarken bile duygusallık yaşamamak mümkün değil...
Ölümü sonrasında yaşadıklarını, bir boşluğu anlatıyor...
Bizlerde bile o kötü haberi gördüğümüzde bir boşluk oluşmamış mıydı?  bire bir aynı havayı soluyan ailesindeki boşluğu düşünün, erken beklenmeyen bir boşluk :(
Bu kitabı geçen yıl okudum ve okumayanlarınız varsa okuyun derim...


Bir de Kemal Sunal'ın Eğitime, Eğitimine vermiş olduğu önem...
Gül Sunalı da tanıyacaksınız bu sayede:) ne kadar tatlı bir kadın olduğunu..
Gül Sunal, iyiki bize  Kemal Sunal'ı değilde, Kemal'i anlatmış.
Kendisine bloğum aracılığıyla teşekkür ediyorum...
Yayınladığım fotoğraflar kitapta mevcut olan fotoğraflar, daha fazlası kitapta...


Gül Sunal'ın anlatımı biraz farklı,  nasıl mı? Konudan konuya hızlı geçişler yapıyor o nedenle anlatımı yadırgamayın, bu hızlı geçişleri Gül Sunal da dile getirmiş :)
Anlatacak o kadar hikaye var ki bu kitapta, ben ancak bu kadarını yazabildim...
Ellerine, yüreğine sağlık Gül Sunal....


Kemal Sunal ismi herkeste farklıdır, bende ki Kemal Sunal, bu kitabı okuduktan sonra apayrı oldu...
Gerçek hikayelerde yaşanmışlıklarda tekrar görüşmek üzere...

Seni unutmadık, unutamayız...

Sağlıcakla kalın...
Sevgiler...


10 yorum:

  1. Sende o kadar güzel yorumlamışsınki kesinlikle alıp okuyacagım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunası bir kitap gerçekten :) en kısa sürede alıp okumalısın bencede...

      Sil
  2. Ne kadar güzel yorumlamışsın Yüreğine Sağlık Merak ettim bile alıp okuyacağım

    Kemal Sunal Mekanın Cennet olsun Gülen adam ...

    YanıtlaSil
  3. Yorumunuza sağlık, ne güzel yazı olmuş. Kemal Sunal hayatından parçaları okudukça duydukça daha da hayran olduğum adam. Kitabı alıp okumak hala nasip olmadı ama bu yazıdan sonra hemen alıp okumak istedim.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler ve şimdiden iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel bir is yapmis gül hanim. Unutamadigimiz sanatçilardan gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki bu kitabı yazmış...

      Sil
  6. Allah rahmet eylesin. yeri doldurulmayacak bir sanatçımız. eşi bu kitabı iyi ki yazmış. sana da teşekkürler çok güzel yorumlamışsın sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sayfama gelip okuyup yorumladığınız için:)

      Sil