15 Mart 2016 Salı

Organize Sürprizler...Yeni bir iş, yeni bir heyecan..."Kadın Girişimciler"

Bu ismi daha önce duydunuz mu?
Duymamış olabilirsiniz, çok yeni çok taze bir girişimci bayanın yeni işinin ismi "Organize Sürprizler"...


Bu işin arkasındaki ismi mutlaka duymuşsunuzdur, eminim...
O isim; Beyazbegonvil bloğunun sahibi Gülşah...
Kendisini yakınen tanırım, çok tatlı çok iyi bir kişiliğe sahip...
Aklında kalbinde kötülüğe yer yoktur, bu iyi kalpli insanın iyiliği güzelliği yüzünede yansımış...
Şimdi o çok sevdiği hobi dünyasını, herkesle paylaşmak için bir iş kurdu, birbirinden güzel kokulu taş ve sabunlar yapıyor, sipariş mi?  almaya başladı bile:)


Ürün portföyünde, ilerleyen zamanlarda daha fazlası da olacak...


Arz-Talep meselesi....
Temiz, ince bir işçiliği var...ayrıca çokta hesaplı;)


Organize Sürprizler'i aşağıda ki sosyal hesaplardan takip edebilir sipariş için irtibata geçebilirsiniz...
Sosyal Medya da "Organize Sürprizler"
Facebook  /organizesurprizler
Instagram / /organizesurprizler
Snapchat / beyazbegonvil
Blog / Beyazbegonvil
Mail / gulsahisciler@gmail.con

Blogger etkinlikleriniz için sponsor olabilme ihtimalinide unutmayın derim...


Kendisine buradan tekrar başarılar diliyorum...


Dokunduğun herşey çok güzel olacak canım...
Güvendiğim, sizinde güven duyabileceğiniz isimlere bloğumda her zaman yer vereceğim...
İşini işlevini beğenmediğim bir ismi bloğumda görmeyeceğinize emin olabilirsiniz...


Daha fazlası için; sosyal hesaplarını takibe almanızı öneririm:)


Girişimci bir bayan olarak, girişimci bayanlara her zaman desteğim olur ve olacaktır da, yeter ki kaliteli işler çıkarsınlar, çıkartalım...
Sevgiyle, umutla kalın...
"Hoşça" kalın...



14 yorum:

  1. Canım benim çok çok teşekkür ederim beni nasıl güzel motive ettin :) söylediğin sözler için düşüncelerin için çok mutlu oldum :) böyle düşündüğünü bilmek çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek bu canım benim:) tekrar başarılar diliyorum....biliyorum ki herşey güzel olacak...

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir işe adım atmışsınız. Tebrik ederim beyaz begonvil. Benim de böyle fikirlerim hep hayallerde kalıyor. Gerçekleştiğini görmek ne güzel. Şunu da söylemeden edemeyeceğim maşallah aranızdaki dostluğa:) ümmü şahin sizi de tebrik ederim desteğinizden dolayı. Umarım herşey istediğiniz gibi olur:) hayırlı işler bol kazançlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız:) asıl ben teşekkür ederim...

      Sil
    2. Ah canım burdaki yorumunu yeni görebildim.Çok teşekkür ederim. Kendi aramızda elimizden geldiğince birbirimize destek olmaya çalıyoruz :)

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzeller. Umarım çok daha iyi yerlere gelir. Üreten insanların her zaman desteklenmesi gerektiğine inanırım. Toplum da maalesef bu kesim gün geçtikçe azalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek inşallah:) kaliteli üreten ve sevgisiyle işini bir yerlere taşımaya çalışan herkesi desteklemek lazım...güzel ve iyi niyetli yorumun için çok teşekkür ederim...sevgiler...

      Sil
  4. canım takipteyim ben gerçekten çok güzel işler çıkarıyor. Yolu açık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yorumların için:)

      Sil
  5. Amin cnm:) evet yaptığı herşey muhteşem bir isçlik şaheseri...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık beyaz begonvil. Başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. Blogunu da çok severek takip ediyorum Gülşah'ın :) instagrama baktım ne kadar güzel şeyler var :)) Bol bereketli kazançlı günleri olsun <3

    YanıtlaSil
  8. Tek kelimeyle harika. Bilgim vardı gerçi, paylaşım için ayrıca teşekkür ediyorum. İnstagramdan da takibe aldım şimdi. Hayırlı günler dilerim :)

    YanıtlaSil