4 Mart 2016 Cuma

Takı Çekmecesinden Çıkan Birkaç Aksesuarım...Neler mi???

Takı çekmecelerimde ne var ne yok bakayım dedim, ve de toparlamam gerekiyordu...
Ekin'in de ulaşabileceği bir yerde olunca, takıların halini siz düşünün...
En sevdiğim takı aksesuarlarımı da bu sayede sizinle paylaşma fırsatımda oldu...
Dışarısı soğuk ve yağmurlu...
Bende bu havalara uygun en güzel renkleri çıkarttım...



Bu aksesuarlarıma  bayılıyorum...



Renkli boncuklu olan kolyeyi nereden aldım inanın hiç hatırlamıyorum, muhtemelen hediye ama kimin hediyesi onuda bilmiyorum:(


Ekin takar bu kolyeyi, hoş ben ne taksam hepsini o da takar:) benim ortakçıdır kendileri :)
Kolye ve küpe geçen yıl  coquet aksesuardan alındı...
Otantik takıları sevdiğimi daha önceden söylemiştim:) onların yeri çok ayrıdır....



Yaz kış demeden hala severek takıyorum aksesuarlarımı....
Sevgiyle "hoşça" kalın...



4 yorum:

  1. Çok güzeller. Ben de taki çok severim.

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş devamı olsun bu postun . hatta böyle mimlesek mi birbirimizi takılarımızı koysak hı * :D ferah ferahmış takıların mutlulukla kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) bilmem ki nasıl olur....

      Sil