18 Nisan 2016 Pazartesi

Çocuğunuzun İsmine Özel "Kitap"?...

Ekin'in 3. yaş günü için hediye olarak ismine özel kitap almak istiyordum...
Sonra düşündüm taşındım ve erken olduğuna karar vererek ilk okumayı öğrendiğinde İsmine özel kitabı zamanı geldiğinde hediye etmeye karar verdim...
Kendi adının geçtiği bir hikayeyi okumasını istiyorum, ilk tepkisini ise merak ediyorum açıkçası :) çok özel bir an ve anı olacak...
Ekin'e her gece uyumadan önce masal anlatıyorum ve her masalda farklı farklı karakterlerimiz oluyor, bazen Ekinin ismini masala dahil ediyorum ve çok hoşuna gidiyor:)



İsme özel kitap araştırmam 3 yıl öncesine dayanıyor, çok sevdiğim akraba ve arkadaşım olan Özlem'in kızı için (Esilsu) ismine özel kitap doğum günü hediyemiz oldu kendisine :)


Kuşe kağıt, sert kapaktan oluşmakta...
Sayfanın ilk sayfası Doğum günü çocuğuna ait, son sayfası hediye eden şahsa, yani Ekin'e...


Hikayede, doğum günü çocuğu ve arkadaşlarının ismi yer alıyor...


Söz konusu kitabı, yeni ismi ile http://www.cikolatatadindakitaplar.com sayfasından sipariş etmiştim, memnun kaldığım bir alışveriş olmuştu...
Sizlerde farklı hediye seçenekleri sunmak isterseniz sevdiklerinize, İsme özel kitap gerçekten özel bir hediye seçeneği...
Özel ambalajlı, çok hoş kurbağa figürlü zarfın içinde gelmişti...


Farklı seçeneklerle kitap seçme şansınız ve daha fazlasınıda bulabilirsiniz...
Özel ve güzel günlerde tekrar görüşmek ümidi ile "hoşca" kalın...
Sevgiler...



10 yorum:

  1. bu kitaplar çok hoş gerçekten. ben de demire hep yaptıryım diyordum ama kaldı. belki bi el atarım gyet güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erteleyince aklimizdakileri kalıyor maalesef ki :( bi el at sende:)

      Sil
  2. Ayyy çok güzel bir hediye seçeneği. Özellikle çocuklar için. Bende kuzularım için bu tarz bir kitap hazırlatsam hiç fena olmaz :)

    YanıtlaSil
  3. aa yeni karşılaştım böyle bir fikirle çok hoşmuş gerçekten de hemde cok tatlı bir anı :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir hediye hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Evet güzel bir hediye seçeneği, tavsiye ediyorum :) teşekkürler herkese degerli yorumlariniz için:)

    YanıtlaSil
  6. çok tuttum ben bu fikri unutamayacağı bir hatıra olur. Okumayı öğrendiğinde ilk okuyacağı kitap kendisi olur. Bayıldım. Daha zaman var ama aklımda. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Çocuklara okumayı daha çok sevdirecek bir yöntem olmuş. Hediye edildiğinde daha da güzel olacağına eminim. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir uygulama.

    YanıtlaSil