27 Nisan 2016 Çarşamba

Çocuk Odalarına Farklı Dokunuşlar...

Çocuk odalarını çok seviyorum...Farklı dekor ve tarz olan odalara ise bayılıyorum...


Çocuk odasını yenilemek yada yeni bir oda dizayn edecekler için pinterestte bir kaç araştırma yaptım ve benim gözüme güzel gelen dekorasyonları sizlerle paylaşmak istedim...
Bu arada pinterest kullanıcı adım; @ekinekinoksblog takip ederseniz memnun olurum...



Bir iki yıl sonra çocukların odasını yenilemek ve değiştirmek isteyen biriyim ve o aşamaya geldiğimde aklımda olmasını istediğim dekor önerileri:)



Şuanda odaları küçük,  muhtemelen salonumuzu çocuk odası yapacağım...
Kızların odasını daha önceden paylaşmıştım. ..
Görmediyseniz buraya tıklayarak görebilirsiniz...
Kızların zamanla daha büyük ve geniş odaya ihtiyaçları olacak...



Bakalım zaman neyi gösterecek:)
Yine yeniden dekorasyon ürünleri ve fikirleri ile ara ara karşınıza çıkabilirim:)


Sevgiyle mutlulukla "hoşça" kalın...

4 yorum:

  1. Mükemmel fikirler kız annesi olarak fikirlerin devamını beklerim ;))

    YanıtlaSil
  2. Bu günlerde bana çok lazım olan fikirler paylaşmışsın teşekkürler.

    YanıtlaSil