6 Nisan 2016 Çarşamba

İlk Sinema..."Kung Fu Panda 3"

Bugün bir ilk daha yaşandı (04.04.2016)...
Kızım Ekin ile birlikte ilk Sinemaya gittik:)
Çok mutlu oldum...
Doğmadan önce hayaller kurarsınız çocuğunuzla ilgili, geleceğe yönelik hayaller hayaller...
Adım adım bu hayallerimi gercekleştiriymeye başladım...
Kızımla cafeye gidip zaman geçirebiliyorum gezebiliyorum...
Şimdide sinemaya gidebiliyorum diyorum:)
Allah'ım sağlık sıhhat verdiği sürece hayallerimizin peşinden koşmaya ve gerçekleştirmeye devam edeceğiz...
Evlatlarımızla ve Sevdiklerimizle birlikte geçirdiğimiz hergünümüze şükürler olsun...
Bu hayaller iki kişilik değil tabi, arkadan yetişen bir bıdık daha var "Yağmur"
Henüz birçok şeyin farkında değil, ileride o da katılacak bize..
Anneler ve Kızları...
İnstagram hesabım; motherlovedaughters


İlk filmimiz Kung Fu Panda 3 oldu...


Biletimiz:) özenle saklanacak...
Önceki serilerini izlemediğim için bir yorumun olamayacak...
Filmi izlerken 1. ve 2. filmi izlememenin eksikliğini yaşamadım...
Filmin konusu; Ejderha takımında olan Pandanın  babasının ortaya çıkması ile gerçek Panda olmayı öğrenir...


Kendisinden başka pandalarında yaşadığını öğrendiğinde çok mutlu olur...
Aslında öğrenecek çokta birşey yoktur aslında, çünkü pandalar tembel kilolu ve obur hayvanlardır bir o kadarda tatlı :)
Babası zannettiği tür bir kuştur:)
Panda şehrini ve kendisine özel güçleri kazandıran kişileri kurtarmak için eğlenceli sayılabilecek bir savaş içinde yer alır...
Sonuç mu? ??
Filmi izlemeniz tavsiye edilir :)


Haftaiçi gitmemizin avantajı ile kalabalık olmayan rahat bir ortam vardı...


Projeksiyon odası keşfimiz o günün artısı oldu:)
Ekin yüksek sesle Panda ne derse onu tekrarladı, oturduğu yerde koştu eğlendi...


Ekin'in eğlendiğini gördükçe bende keyifle izledim, hem Ekini hemde filmi :)
Sonlara doğru (Ekin'in gün boyu hiç uyumudağını düşünürseniz) bir ağırlık çöktü...


Film öncesi Burger King Çocuk Menüsü aldım Panda oyuncağı o günün hatırası...


Eve giderken da kazı kazan aldık Panda figürlü 5 tl çıktı :) hepsini kazı kazana yatırdık, sonuç ne zarar ne kar:)
Anne kızın ilk Sinema deneyimi ve günü böyleydi :)
İlklerin yaşandığı temiz sayfalarda tekrar görüşmek dileğiyle...
Sevgiler....



16 yorum:

  1. Ayy cok tatlisinizz bende bayiliyorum anne kiz etkinligine henuz sinema deneyimimiz yok ama tiyatrolar var bizde de :) buyusunler daha neler neler yapariz dimi ohh ne guzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm:) evet saglkla bir büyüdüsünler, daha neler neler...

      Sil
  2. Ne güzel bir gün olmuş. Biz daha cesaret edip gidemedik. Çabuk sıkılıyorlar ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım filmde sıkılmadan durması kreşin Ekin'e bir armağını:)

      Sil
  3. Ah darısı başımıza ne güzel :)) çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman hızlı geçiyor, sizlerde o günleri yaşarken bugünleri anımsayacaksınız:) çok teşekkür ederim...

      Sil
  4. Ben de bekliyorum oğlumla sinemaya gitmeyi.Zaman çabuk geçiyor. Ne güzel sizi kutluyorum darısı bize olsun. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cnm...sizce sevgiyle kalın :)

      Sil
  5. Gününüzün güzel geçmesine sevindim. Fena halde de imrendim. :) Sinema etkinliği başarılı geçtiğine göre daha başka kalabalık ortam etkinliklerine de yeşil ışık yakılmış oldu galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm:) bakalım kızımla kızlarla daha neler yapılacak...

      Sil
  6. ay ne güzel analı kızlı gezmelerdesiniz :) hep böyle mutlu mutlu gezin sinemalara gidin <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah cnm inşallah :) sevgiler

      Sil
  7. Ne güzel canim darisi basimiza. Kizim 4 yasinda yerinde duramiyor diye daha götürmedim.

    YanıtlaSil
  8. Ayy bende giderim inşallah kuzumla :)

    YanıtlaSil