8 Nisan 2016 Cuma

Yöresel Feshane Etkinlik Çadırı...

Haber kanallarında, bir yörenin etkinlikleri yapıldığı haberleri izlediğimde içim giderdi...
Özellikle İstanbul da "Gelenekselleşmiş" günler bir hayli fazla yapılıyor... İstanbullular şanslısınız:)
Karadenizlilerin yaptığı, Hatay ve Gaziantep illerimizide sıklıkla gördüğüm geleneksel günler...
Bu günlerde, o yöreye ait lezzetler, tatlılar ve kültürlerini tanıtan nesneler objeler yer alıyor...
Bursa'dayken böyle bir çadır kurulmuş ve bu çadırın içinde Trabzon, Kars,  Hatay,  Gaziantep, Balıkesir gibi illerin yöresel lezzetleri ile kültürleri aynı çatı altında toplanmış:)

Hepsi bir arada, İstanbuldakiler gibi değildi ama o atmosferi yakaladık gibi oldu...


Adım attığınız andan itibaren ikramlar başlıyor :)
Aç giren tok çıkar çadırdan emin olun:) birde eli kolu dolu...





Bizler Kars peyniri, Mıhlama, badem şekeri aldık. ..
Güzel bir keşif oldu benim için:) bulunduğunuz illerde bu tarz etkinlikleri kaçırmayın derim...





O illerin kültürleri ile birlikte birçok organik ürünle  tanışmış ve tatmış oluyorsunuz...





Yöresel Feshane Etkinlik Çadırını keşfetmiş olmanın keyfi ile yazıma son veriyorum...



Yeni keşiflerde görüşmek ve sizleri buluşturmak dileği ile "hoşça" kalın...
Sevgiler...

8 yorum:

  1. WWW.ASOSYO.COM - SOSYAL MEDYA PLATFORMU
    Merhaba sizide aramızda görmek isteriz.Editör başvuruları başlamış bulunmaktadır.
    http://www.hamdicetin.com.tr/2016/04/asosyocom-basvurular.html

    YanıtlaSil
  2. İstanbula da gittin...oooo harikasın. Baklavayı canım çekti yaa:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cnm ıstanbul a gitmedim:) Bursada feshane çadırı...

      Sil
  3. yaaa nasıl kaçırdım ben bunu bittimi ki :) mıhlama için malzeme alacaktım :) o baklavanın güzelliği nedir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen bitti:) farklı yerlerde çadır kuruluyor mu inan bilmiyorum cnm...

      Sil
  4. aynı buna benzer fuar adı altında izmirde kuruluyor. hep yiyecek genelde;) çok ta güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu blog keşif etkinliğinden buldum takibe aldım sizde takibe alırsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil