23 Mayıs 2016 Pazartesi

Balkon dediğin, sizce nasıl olmalı?

Merhabalar,
Havalar bir sıcak bir soğuk derken hala balkon sezonunu açamadık dimi?
Bende açamadım, tek salıncak aksesuarı ile balkon beni yenile ve hatta yıka diyor :)
Balkonumda değişiklik yapmak istiyorum kendi imkanlarımla ve çocukların rahat edebileceği çok eşyanın olmadığı bir balkon hayal ediyorum...
Sandalyesiz bir balkon...
Malum çocuklardan dolayı sandalye bulundurmuyorum balkonumda, masa sandalye diğer balkonda atıl olarak duruyor şimdilik...
Bitkiler için ne yapabilirim nasıl bir düzenleme yaparım derken, pinteresti açtım, balkon için güzel fikirler verici fotoğraflar buldum...
Sizlerlede paylaşmak istedim...
Kendi balkonumuda, çocuklara uygun hale getirdikten sonra paylaşırım sizlerle, olur mu?
Evet gelelim bitki ağırlıklı seçtiğim balkonlara...

Yer minderli tam bize göre:)


Bu da favorim, fakat taşlar sıkıntılı, bizim kızlar bu taşları bahçeye bildiğin yığar...





Tek yetiştirebildiğim bakım istemeden kendi başlarınada büyüyebilen kaktüslerim için iyi bir fikir...


Mutlaka deneyeceğim bir tasarım, bende birşeyler katarım kendimden...


İşte bu kadar....Peki ya sizlerin balkonları hazır mı yaza?  Bitkilerle aranız nasıldır? Umarım seçtiklerim, bitkileriniz var ise size bir parçada olsa katkıda bulunmuştur...
Sevgiyle, balkonlarınızda yazın ihtiyaç duyulacak soğuk esintiyle "hoşça" kalın...

14 yorum:

  1. çiçekler de çocuklar için tehlikeli ya da tam tersi :D
    ferah bir balkon en güzeli hiçbirşey olmayacak sadece 1-2 çiçek yeterli sonra temizlemesi zor oluyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede çiçek az 4 5 kaktüs sadece:) sivrisinekler için bir kaç tanede fesleğen tamamdır...

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzelmiş.. Bence nasıl olmasından ziyade bir balkon gerekiyor bana :) Zira yeni evler, nerede o eski balkonlar dedirtiyor.. En iyisi siz balkonunuzu yenilediğinizde benim yerime de bir keyif kahvesi için..Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir çok yapılan yeni evin balkonlarını görüyorum da ufacık ufacik:( ok içelim

      Sil
  3. çok hoş hepsi keşke yeterli büyüklükte bir balkonum olsa hemen bir şezlong falan koyup okuma köşesi yapacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gönlünüze göre bir okuma köşeniz olur :)

      Sil
  4. Hiçbir şey olmamalı çay içerken oturmak için ahşaptan bir tabure yeterli bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadelik en güzelide sizinki de çok sade olmus semih bey:)

      Sil
  5. Ben çiçekçiyim mesela. Tabi ki oturacak yer olsun ama balkonun 4 tarafı renk renk çiçeklerle dolu olsun. Şimdiki balkonum gibi :) Şimdi artık çok çeşitli çiçeklikler var, korkuluklara geçirilen, hiç yer kaplamayan. Bir de çiçek haricinde yiyebileceğimiz şeyleri seviyoruz eşimle. Çileklerimizin ilk meyvelerini topladık, biberler de acı acı yemeklerimize eşlik ediyor. Biberiye ile nanem de var, daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  6. Yer minderi olan ne rahattır. Sandalyede oturmayı sevmiyorum ben hep ayakları yukarı toplarım;)

    YanıtlaSil
  7. 1. balkonu istiyorum böyle hazır şekilde verselerde biraz keyif yapsam ne var yaaa çok mu şey istedim :))))

    YanıtlaSil
  8. Aaa şuan evimde olsam ben de balkonumu gösterme fırsatı bulurdum balkon fırsatını çoktan açtık :) :) Kendi bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Üstten 5. fotoğraftaki balkon çok sade ve güzel göründü bana :)

    YanıtlaSil