31 Mayıs 2016 Salı

Güzelyalı...

Bursa'da son günlerdi ve biz kızımla sonsuz maviliği hala görmeye gidememiştik:(
Tam gidelim dediğimde hava bir anda soğuyor ve bir kaç gün soğuk geçiyordu...
Neyse hava rüzgarlıda olsa güneş vardı ve ben Ekinimle yola çıktım...


Mudanya'nın sahilinde çalışma olduğu için biz Güzelyalı'ya gittik...
Güzelyalı sahili güzel fakat bir kaç tane cafesi  var, biz birine girdik hiç memnun kalmadım...


Balık yiyebileceğimiz restaurant vardır diye düşünüyordum fakat sadece Mudanyada mevcutmuş...


Kimsedende bu konuda bilgi almamıştım...


Ekinin uykusunun gelmesi vede havanın soğuk esmesi nedeni ile Mudanya'ya o gün gitmedik... Biraz gezip dolaşıp evimizin yolunu tuttuk:)
En azından sahilde kızımla vakit geçirmiş ve deniz havası almış olduk. ..


Size tavsiyem, sahil kıyısına gidecekseniz ilk olarak Mudanya'ya gidin, sonrasında ister Trilye ister Güzelyalı istediğiniz yere geçebilirsiniz :)
Bu arada İstanbul seferlerini yapan Feribotlar Güzelyalıdan kalkıyor, bunuda buraya dipnot olarak düşeyim...


Bursa yazılarıma son vermiştim fakat bu gezi notum araya sıkışmış kalmış, yayın yapmasam olmazdı :)
Bu arada merak edenler olursa (kıyafetlerim;  Şifon gömlek ve pantalon "Koton" Spor ayakkabım "Flo"...)
Kocaman sevgiler "hoşça" kalın...





14 yorum:

  1. güzel yermiş, en azından sahil havası alabilmek için:) kızınızla birlikte nice güzel vakitleriniz olsun!
    blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takipteyim. bende beklerim, sevgilerle!:')
    https://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler inşallah cnm:) takip için teşekkürler...ben zaten blogunuzu takip ediyordum;) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kızınız çok tatlı maşallah :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş fotoğraflar... :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kızı olmalı insanın böyle cici. Deniz havası iyi gelir insana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm benim çok saol...evet ya keşke Denizlide de adı gibi deniz olsaydı :)

      Sil
  6. Güzel bayan haziran sonu gibi bir bursa gezintisi var aklımda güzel yalıdan kalkan feribot bilgisini hemencecik notlarıma aldım , o annesinden güzel minnağı çok öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo süper :) size şimdiden keyifli gezmeler dileyelim...teşekkürler...

      Sil
  7. Allah bağışlasın kızınız çok tatlı :)
    Sahil havası ne iyi gelmiştir anne kız ikinize.Fotolarda çok hoş :)

    YanıtlaSil
  8. Bir deniz havası bize de lazım. Ne kadar sakin ve de huzurlu görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Beni kalbimden vurdun. Güzelyalı'da nice anım var, özlüyorum.

    YanıtlaSil