21 Mayıs 2016 Cumartesi

Mini Bursa Alışverişim...

Bursa'ya her gittiğimde, mutlaka mutfak için alışveriş yapıyorum...
İki bavulla Bursaya giriş yapan, dört bavulla çıkanlardanım...
Bursa' da çeşit çok vede uygun fiyat, neden almayayım:) eşyaları sırtımızda taşımıyoruz ya dimi ama?
Aldıklarım Denizli de var mı? inanın hiçbir fikrim yok, vardır belki bilmiyorum ama fiyat yüksektir eminim...
Denizli pahalı bir şehir bunu kabul edelim.
Gezmek keyifliydi, alışveriş yapmak daha keyifli...
Gelelim neler aldığıma:)
Hasır Sepet,  abur cubur sepeti oldu bile:)
Hasır objeleri ayrı severim...



Sefer tası, bu modern görünüme sahiplerden:) görür görmez ilk aklıma gelen "dışarıya çıktığımda kızların yiyeceklerini koyupta çıkarım" oldu...


Kek-Kurabiye Saklama fanusu...


Minyatür saat:) Ekin aldı, başka şeylerde var ufak tefek onları burada sergilemeyeyim:) kapı tutacağı aldı ya akıllı n'apacaksa? birde hediye paketi yaptırdı onları:) buna benzer daha neler neler:)


Zamanlayıcı, bunuda Ekin almıştı Esse den, işime yarıyor, telefonumu kurmaktansa bu zamanlayıcıyı ayarlıyorum...
Lokumluklarım...


Tabanlık,


Aldıklarım bu kadarla sınırlı değil elbette:) snaptan takip edenler daha neler aldığımı bilirler:) youtube kanalımda da paylaştım bir tanesini, bakın...
Ekin'e baykuş çanta...


Sevgiyle, mutlulukla "hosça" kalın...
Bu arada cekilişimden haberiniz varmı?
buraya tıklayarak detaylara bakabilirsiniz...
Sevgiler...


12 yorum:

  1. Ooo nasıl da özlemişim blogunu okumayı :) Uzun zamandır girip bakamıyordum yazılarına :) Aldıklarının hepsine bayıldım ! Hasır sepetleri bende çok severim.Sefer tası da ayrı bir güzel :) Bir anne için çok kullanışlı bence :) Güle güle kullan hepsini canım:)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle sepete bayildim. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. saklama kapları da çok güzelmiş ;) güzel günlerde kullanın canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha kullanamadık ya:) havalar malum..cok teşekkür ederim

      Sil
  4. Özellikle de sefer taslarına bayıldım :)
    Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil