13 Haziran 2016 Pazartesi

Bir Kap Su.....

Havalar ısındıkça ısınıyor...
Planlar yaz mevsimi ise yapılmaya başlandı bile...
Balkonlarımız bahçelerimiz yaza hazır...
Peki bu yaz, kendinizin dışında sokak canlıları için bir planınız var mı?


Biz insanlar için suyun önemi ne kadar mühimse onlar içinde o kadar mühim...
Biz insanlar susuz kalmayız ( üzülerek belirtmeliyimki her insan bizler kadar şanslı da değil)...
Ama sokak canlıları Allahın sessiz kulları onlar...
Onlar için kapınızın önüne bahçemizde balkonumuzda bir kap su bulundurmak bu mevsimde çok önemli...


Belediyelerin park ve bahçelerde yaptığı suluklar var ama maalesef ki bazılarının içi boş :( boş su sebili görürseniz içini siz doldurun ve ilgili belediyeye mutlaka arayarak bilgi verin...
Biliyorum birçoğumuz bunu gerçekleştiriyor,  hatırlatmakta fayda var deyip yazıya döktüm sadece....


Suyu israf etmeyelim, Suyun önemi yıllar geçtikçe artmakta...
Küresel ısınmanın fazlasıyla hissedildiği günümüzde birçok niğmetin kıymetini bilelim...


İyi insan olmak zor değil...
İyilikle "hoşça" kalın...
Sevgiler...

9 yorum:

  1. çok önemli bir konu olduğunu düşünüyorum. hassasiyetiniz için çok teşekkürler =) elinize emeğinize yüreğinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, belirttiğiniz gibi hassasiyet gerektiren bir durum...

      Sil
  2. Şimdilik bizim buralar hala sel olacak kadar yağmur görüyor zaten burda sokak hayvanı da yok. Ama Türkiye'de gerçekten bir ihtiyaç. Çok sokak kedisi var Allah bu sıcaklarda tüm canlıları suya doyursun.

    YanıtlaSil
  3. yoğurt kaplarım ve ben yaz mesaisine başladık bile... çok güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş... teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel...Ben teşekkür ederim

      Sil
  4. Bahçemizde var su kabı. Yiyecek de bırakmaya çalışıyoruz. Kediler, kuşlar faydalanıyorlar. Faydalandıklarını görünce insanın içini tuhaf bir huzur ve mutluluk kaplıyor gerçekten. Kimsenin eline de yapışacak bir şey değil, herkes kolaylıkla yapabilir. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O huzur insanı hafifletiyor, vicdan işi...iyiki vicdanlı insanlarimizda var...

      Sil

  5. Ben kuşlarla ilgileniyorum daha çok. Salon camının önü leş gibi oldu ama hiç umurumda değil :))

    YanıtlaSil