22 Haziran 2016 Çarşamba

Evimdeki Tablolar ve Seçtiklerim...

45 derecelik sıcaktan herkese merhaba,
Bu sıcaklarda dışarıya çıkmakta mümkün olmayınca sizlerle evimdeki tabloları paylaşmak istedim...
Severmisiniz tablo? Yada ne tür tablolar seversiniz?
Ben yağlı boya tabloları çok severim:)
Bu tablolar Fethiyede tatil yaparken kaldığımız villanın sahibi Ressam Tuğşan Tüzün'ün değerli eserlerinden...
Tekrar gitme şansım olursa Fethiye'ye bu güzelliklere yenilerini eklemek isterim...

Yagmur'a hamileyken bu tabloyu, sarışın olan Ekin kumral olan kardeşi Yağmur olsun diyerek aldım ve Yağmur kumral bir kız çocuğu olarak dünyaya geldi :)  



Bu da kuzenim Hülya'nın eseri, 2007 evim için düğün hediyesi oldu...

Kanvas tablo, beyazbegonvil ile kahve molası etkinliğinde gelen güzel hediyelerden biriydi:) Etkinlik sponsor yazım bakmak isterseniz bu linkte, tıklayın;)
Pinterestten de yağlı boya çalışmalarına göz attığımda beğendiğim şu tabloların güzelliğine bakar mısınız?




İşte aşık olduğum tablolar bunlar, renkler dokunuşlar ve hayaller...
Tablolara bakıp bakıp dalıp gidiyorum güzelliklerine vermiş olduğu ruh haliyle...
Biliyorum sizlerde gerek evimdeki tablolar gerekse seçtiklerimi gördüğünüzde dalıp dalıp gideceksiniz...
Güzel ve dalarak gittiğimiz huzurlu günler bizimle olsun hiç yakamızı bırakmasın :)
Sevgilerimle...




8 yorum:

  1. çok güzel eserler. Bisikletli kız resmini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de severim yağlı boya tablolarını hatta bir tane kendim yapmıştım gelincik tarlasında bir kadın ve arkadan anneye koşan bir çocuk. Tıpkı ben ve oğlum gibi.Bazı tablolarda sende bir parça oluyor mutlaka. Güzel paylaşım için teşekkür ederim,hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görmek isterdim yaptığım tabloyu:) kendimiz ile özdeşleşen gorsellerin ayrı bir yeri oluyor insanda:) çok teşekkür ederim değerli yorumun için...

      Sil
  3. Merhaba,

    İçlerinde en çok bisikletli kadının renkler içinde kayboluşunu beğendim :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  4. vayy bee.. her biri farklı bi güzellikte ;)

    YanıtlaSil
  5. ben de bir yap-boz almıştım. İki çocuk var. Büyük olan oğlan piyano çalıyor, küçük kız yanında durmuş onu izliyor. benim de oğlum var. O tablonun hayalini kurarak almıştım ancak iki numara yok henüz. Hala vakit var ama bakalım :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi ayri güzel. Cizme yetenegim yok ama bakmak keyif verir.

    YanıtlaSil