28 Haziran 2016 Salı

Minicik, Ufacık içi dolu "Kaktüscük":)

Kızlarla keyif alarak yaptığımız minyatür "kaktüs bahçemizi" gururla sunarız:)
Kızlarla diyorum fakat herkesin odak noktası farklıydı, nasıl mı?
Kendinden geçen ve yeni bir ortamda olmaya can atan kaktüslerim için daha önceki yayınladığım teraryum yayınımdan esinlenerek böyle minik bahçe oluşturmaya karar verdim :) Daha önce yayınladığım "terrarium teraryum" yayınım için tıklayın lütfen...


Kızlar toprakla haşır neşir olur, bende kendi işime odaklanırım diyerek balkonda büyükten küçüğe yerimizi aldık...


Önce kaktüsleri taşıyacağım büyük saksı baktım, evde yoktu bende saksı altlığı kullandım, kaktüsler için yetersiz biliyorum fakat büyük saksı alana kadar idare edeceğiz :)


Kaktüsleri yerlerinden kolay çıkarmak için biraz sulama yaptım ve yeni saksıya sıra sıra yerleştirdim...
Ekin taş ve boşalan saksılarla ilgilendi oynadı,  Yağmurda bildiğiniz çamur banyosu yaptı:)
Yaz mevsimi olduğu için onların doyasıya kirlenmelerine izin veren annelerdenim eh birazda cool anne sayılabilirim:)


Kaktüsleri diktikten ertesi gün mini oyuncakları yerleştirdim, bi kaç oyuncak daha vardı ama o oyuncaklara izin çıkmadı Ekin hanımdan:/
Sonuç işte bu...


Biz mini minyatür bahçemizi yaparken çok eğlendik, herkes mutlu oldu kendi açısından :)


Ben bu olayı çok sevdim:) daha büyüğünü yapmak için kafamda hoş tasarılar oluştu bile:)
Güzel anlarımızı snapchat ve instagramda paylaşıyorum takip etmek isterseniz;
Instagram: motherlovedaughters
Snapchat : ekinekinoks
Sosyal hesaplarımada beklerim :)
Dünyamız ne kadar küçük olursa olsun mutluluklarımız kocaman olsun:)
Sevgiler....




21 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Biz de almıştık kaktüs ama çocukların ellerinde heba oldular, şimdi ay çiçegi denemeleri yapıyorlar ;) maasallah sizinkilere de çok güzeller resimlerde. Çamurlu çamurlu ;)

    YanıtlaSil
  2. Sizi çok takdir ettim Ümmü Hanım, hem çocuklarınızın gönlünce eğlenmesini sağlamış hem de ortaya çok güzel minyatür bir bahçe çıkarmışsınız :) hepinizin emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya hepimizin gönlü oldu:) teşekkürler

      Sil
  3. Herkesin emeğine sağlık. Kirlenmek güzeldir, eğlenmek her şeye değerdir. Ben de bayıldım kaktüslere. Teşekkürler paylaşım için.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat kirlenince güzel diyeyim :) bu yoruma cvp...
      Ben teşekkür ederim yorum icin

      Sil
  4. Merhaba, bu ne güzel bir blog böyle, haberlerle içim kararmışken huzur doldum, takibe nasıl alacağım? İzleyici bölümünü bulamadım. Ya da bunak ben göremedim araştırınca beceririm sanırım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim benide yorumunuz çok mutlu etti...
      Web sürümünü görüntüle tıkladığınızda sağ tarafta çıkacaktır...sevgiler bizdende

      Sil
  5. Benimde kaktüslere merakım var, her günde görüyorum ama hiç almak için fırsat olmadı. Çok güzel minik bir bahçe olmuş senin ve çocuklarının ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  6. :))))))) o çamurlu bıdıkları çok öperimm, ohh ne güzel yapmışsın valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten iyi oldu hepimiz için

      Sil
  7. İlk olarak instagramda görmüştüm sanırım çok beğenmiştim bu kaktüs bahçesini. Ben de yapmak istiyorum bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsan paylaş mutlaka bizimle yada benimle :) sevgiler

      Sil
  8. Çoook iyi yapmissiniz bizimkiler de bahçede perperisan olup eve giriyor. Sukulentlere saksi altligi yetiyos ama kaktüsü bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar tatlısınız maşallah 😊 Ne kadar sevimli kareler 😊

    YanıtlaSil
  10. bizim eski balkona çok benziyor.. bi zamanlar benle kardeşimde çok dağıtırdık.. Heyy gidi günler ;) Ama kaktüsümüz yoktu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) balkon olsun kardeş olsun yeter....

      Sil
  11. Yaa çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama en güzeli çamur banyosu olsa gerek:))

    YanıtlaSil