28 Kasım 2016 Pazartesi

Tahinli Rulo Kurabiye...

Tahinli kurabiye daha önceden yapmış ve burada paylaşmıştım.
Tahinli Rulo kurabiyeyi ise evde duran tahini gördükçe tekrar tahinli bir şeyler yapayım demekle internetten tarif araştırırken Arda'nın Mutfağında yapılan tarif denk geldi ve yaptım...
Cevizli olan herşey ne kadarda güzel oluyor...


Ölçüleri birebir kullandım, gerçekten çok lezzetli kurabiyeler ortaya çıktı.


Hamuru için malzemeler;
200 gr. margarin (eritilmiş)
1 paket kabartma tozu
Yarım su bardağı yoğurt
Yarım su bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı şeker
5 su bardağı un

İç Harç için;
4 yemek kaşığı tahin
2 su bardağı çekilmiş ceviz
1 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı tarçın,


Üzeri için yumurta sarısı ve susam... (Ben susam kullanmadım evde kalmadığı için sadece yumurta sarısı sürdüm)


Hazırlık aşamasını anlatmak isterdim fakat ustası benden daha iyi anlattığı için işi ona bıraktım :) bu nedenle hamurun nasıl açıldığını görmek için buraya da tıklayabilirsiniz....


Afiyet olsun...


















6 yorum:

  1. Tahinli olan her şeyi ben de çok seviyorum. Ellerinize emeğinize sağlık çok güzel görünüyorlar 😊.

    YanıtlaSil
  2. Görüntüleri de pek güzel eline saglik canim.

    YanıtlaSil