21 Kasım 2016 Pazartesi

Tekrar blog yazmak mı? Yazmamak mı?

Merhabalar,
Çok çok uzun bir aradan sonra kaldığım yerden devam etmek istiyorum blog yazmaya.
Neden blog yazmadım şimdiye kadar, yorgundum yoğundum ve elim tuşlara hiç gitmedi desem yeri, ama elim kalemi hep tuttu.


Buraya yazmadım yazamadım fakat yazdığım bir yer hep oldu... kızlarıma yazdığım kızlarımı anlattığım ajandam. (Ayrıca yayınını yapacağım)
Eliniz kalem hep tutsun, içinizdekileri mutlaka bir yerlere dökün karalayın içinizde kalmasın.
Ben çok anlatan yada çok konuşan/konuşkan biri değilimdir fakat iyi yazdığımı ve gözlemlediğimi düşünüyorum.
Buralarda yokken sosyal medyada hep vardım:) daha pratik bir yer sosyal medya, varoluşumun nedeni pratikliği:)
Aslına bakarsanız buralarda hep vardım, bazı blogları okuyor ve severek takip ediyordum...
Okudukça, gördükçe, deneyimledikçe öğrendiklerim, blog sayfamı açmam sayesinde dahada arttı..
Peki blog yazmadım da ne yaptım? Kızlarımla vakit geçirdim 7/24 :)  onlarla birlikte güldüm ağladım gerildim, sevindim, hastalandım/dık iyileştik vs. vs. Yaşamın getirdiği koşuşturmaca da koştum durdum, tembellikte yaptım tabi.
Ekin anaokuluna başladı, kreş dönemini Bursa dan döndükten sonra sonlandırdım yaz döneminde kreşe gitmesini istemedik ve bütün yaz birlikteydik... Anaokulunun açılmasını da dört gözle bekler oldum:)
Hanımlar beyler iki çocuk yetiştirmek zor, hele birde yaş aralıkları az olunca zorluğu siz düşünün... Kızlarıma baktığımda diyorum ki; evet yoruluyorum, evet bazen geriliyorum, evet onları çok seviyorum, evet bir gün büyüyecekler ve onları çok özleyeceğim... kendime teselli nedenlerim çok... Gün gelecek her anlarını her saniyelerini çok çok özleyeceğim...Yeter ki sağlıkları yerinde olsun diyorum, her evladın benim evlatlarımın da...
Bundan sonra daha sık görüşeceğiz...
Beni unutmadıysanız "beni özlediniz mi diye sormadan da edemeyeceğim??" :)
Sahi beni özlediniz mi kuzum:)
Sonuç ne olursa olsun yazmaya devam edeceğim, terapi için platformumun adresi "ekinekinoksblog"
Youtube kanalımda var, ilerde kanalımı da aktif olarak kullanmaya başlayacağım, bu bilgiyi de paylaşmadan yazımı sonlandırmayayım dedim...
Sevgiyle...Hoşgörüyle... Sağlıcakla kalın...


16 yorum:

  1. Tekrar hoş geldiniz aramıza. Ben de aynı şeylerden mustarip oluyorum:)
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. insanın evladıyla vakit geçirmesi çok güzel bişey.. gerçi gelişen teknolojiyle aileler pek muhabbet edemez oldular.. ya odalarında bilgisayar başında ya da gözler telefonda...


    güzel bi yazıydı.. Kalemin dert görmesin ;)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldiniz Yeniden Güzel bir yazı olmuş Evlatlarınızla vakit geçirmek çok güzel bir şey daha nice güzel ömürler vakitler geçirmeniz dileğiyle efendim: ) Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn inşallah cnm:) ve de hosbulduk...

      Sil
  4. Hoşgeldin biz kadınlarda koşturma hiç bitmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk cnm, cok doğru söylüyorsun bitmiyor bitmeyecekte:)

      Sil
  5. Ümmücüm çok iyi anlıyorum seni çocuk iş güç hayatın akışı blog güncellemeye vakit kalmıyor elbette.
    Olduğu kadar artık ;)
    sevgiler canım <3
    Bu arada gözler lens mi gerçek mi ne renk bayıldım maşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten olduğu kadar diyelim:) neydi o söz "olduğu kadar olmadığı kader" dimi? Gerçek göz rengim:) ela cnm :) sevgiler

      Sil
  6. Hoş geldin ben ayni durumdayim hayirlisi olsuuuun..

    YanıtlaSil
  7. Hosgeldin canim unutur muyuz hiç 😊

    YanıtlaSil